Samsung Galaxy Watch 4 LTE - Geen telenet abonnement
Ik probeer reeds geruime tijd mijn Samsung Galaxy Watch 4 LTE te verbinden met Telenet. Dat lukt echter niet. Op mijn telefoon krijg nog steeds de melding:
"Telenet biedt geen mobiele abonnementen voor uw horloge". En een verwijzing dat ik naar de klantenservice van Samsung dien te gaan.
Ik heb contact gehad met zowel de klantenservice van Telenet als die van Samsung.
Korte samenvatting:
Samsung: Neem contact op met Telenet
Telenet: Neem contact op met Samsung en ga naar een Telenet center
Ze verwijzen dus naar elkaar, en ondertussen is het probleem niet opgelost.
Telenet laat mij verder weten:
"Wij kunnen helaas niks overmaken (naar de achterliggende diensten) aangezien zij aangeven dat jouw toestel geen activatie vraagt aan onze Onenumber diensten"
Ik heb:
- Telenet Business abonnement Klik met 10 toestellen
- Met een Klik abonnement kan ik zelf niet de "onenumber" diensten beheren, want dat is niet beschikbaar via "mijn telenet" voor business klanten
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic LTE
- Xiaomi Mi 9 Android telefoon met laatste updates
Mijn uurwerk geeft:
- Geen ICCID nummer weer (ik dacht dat dit het SIMkaartnummer was voor eSIM kaarten)
- Melding dat ik enkel noodnummers kan bellen, maar eens ik een noodnummer bel, krijg ik een automatische stem die zegt dat ik naar een ander nummer dien te bellen. Dit lukt dus ook niet
Heeft er iemand een idee om dit verder aan te pakken?
Bedankt!