Beantwoorden
Tellierken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Sim toevoegen?

Hoe kan ik in godsnaam iemand toevoegen voor gsm op mijn Wigo, ik heb 15 gig en kan normaal 5 mensen toevoegen. Ik heb overal al gezocht maar ik vind nergens een optie om dit te doen. Heeft er al iemand deze gevonden?

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7783
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Sim toevoegen?

Simpel, ga naar een Center of shop in de buurt, en daar zullen ze een extra nummer bijvoegen en je krijgt gelijk de nieuwe simkaart en tegen dat je buiten stapt kan je bellen en gebeld worden. Eventueel dan nog je WIGO gebruikers aanpassen of bijvoegen en klaar is kees.

Je kan dit nu eenmaal niet online omdat je een simkaart nodig hebt. Het kan ook telefonisch maar dan moet je 2 tot 3 dagen wachten tot je simkaart is toegestuurd (als die al toekomt)

Is het een bestaand nummer die je wil overnemen van iemand dan moet er een verhuis en overname van dat nummer gebeuren en eventueel omgezet worden van King of Kong naar Wigo.

Bij eventuele overdracht van een nummer van een andere provider naar uw Wigo abonnement. Zelfde verhaal, stap een center binnen dat is de snelste en veiligste oplossing. Loopt er iets verkeerd? Dan heb je een aanspreekpunt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tellierken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Sim toevoegen?

Heel erg bedankt.

Op de site staat er wel iets van sim toevoegen maar dat is een dood spoor...

Ik zal eens binnen stappen in de telenet winkel.

0 Likes