Simpel, ga naar een Center of shop in de buurt, en daar zullen ze een extra nummer bijvoegen en je krijgt gelijk de nieuwe simkaart en tegen dat je buiten stapt kan je bellen en gebeld worden. Eventueel dan nog je WIGO gebruikers aanpassen of bijvoegen en klaar is kees.
Je kan dit nu eenmaal niet online omdat je een simkaart nodig hebt. Het kan ook telefonisch maar dan moet je 2 tot 3 dagen wachten tot je simkaart is toegestuurd (als die al toekomt)
Is het een bestaand nummer die je wil overnemen van iemand dan moet er een verhuis en overname van dat nummer gebeuren en eventueel omgezet worden van King of Kong naar Wigo.
Bij eventuele overdracht van een nummer van een andere provider naar uw Wigo abonnement. Zelfde verhaal, stap een center binnen dat is de snelste en veiligste oplossing. Loopt er iets verkeerd? Dan heb je een aanspreekpunt.
Ignace (igvfer) | Krak Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.