Beantwoorden
Pyfferooney
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Overname nummer

Wat gebeurt er met de vaste diensten van mijn moeder (digitale tv, emailadressen, internet) indien ik mijn telenet King abonnement overneem van haar naar mijn eigen Telenet abonnement.
Ik heb alle formulieren, ik weet dat ik de mogelijkheid heb om enkel de mobiele diensten over te nemen, maar ik ben toch benieuwd of dit geen impact heeft op alle diensten die mijn moeder nu krijgt.

0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overname nummer

Voor zover ik weet gaat dat niks veranderen voor de andere diensten van uw moeder.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overname nummer


@StefaanH schreef:

Voor zover ik weet gaat dat niks veranderen voor de andere diensten van uw moeder.


Tenzij ze nu met WIGO100 of hoger zit. Anders maakt het niet uit. Eerst verhuis aanvragen van die nummer naar het adres waar het moet komen en dan pas overname van het nummer. Want het adres van de produkten op de overlater en overnemer moeten hetzelfde zijn. Er wordt daar veel in geknoeid zodat het moeilijk in orde komt. Gefrustreerde smiley

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Overname nummer

Inderdaad, let maar goed op.

Toen ik mijn mobiele nummer op vorig adres liet overzetten naar nieuw adres én nieuw account met whoppa ging dit grandioos fout.

Mobiele nummer adres staat tot vandaag nog altijd op mijn vorige woning. En ze kunnen dit nooit aanpassen.

 

De Telenet shop wist mij deze problemen wel al op voorhand te zeggen. De afrekening is wel altijd netjes op het nieuwe adres. 🙂

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overname nummer

Er zijn er veel die het willen doen maar weinigen die het correct kunnen. Is in feite heel simpel voor een medewerker om te doen. Op klant a (waar het nummer vertrekt) een extra adres maken ( adres B waar het naartoe moet)en bellen naar de verhuisdienst bij Telenet om het gsmnummer van het ene adres naar het andere extra adres te verhuizen. Dan overdracht formulier waarop staat Overlater: Klant a met adres B wenst overdracht van nummer(s) naar Overnemer Klant b met adres B.

Gouden regel bij Telenet: Nooit 2 dingen tegelijk laten doen, loopt grandioos mis.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.