Beantwoorden
lg77
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Simkaart activeren niet mogelijk bij Telenet.

Hallo allemaal, ik zal het kort houden. Ik ben net van een prepaid Mobile Vikings simkaart naar een "prijs volgens verbruik" simkaart ben gegaan van Telenet.

Bij het maken van dit abbonement moest ik zeggen of ik mijn nummer wou overzetten. Dat wil ik, ik vul dus mijn nummer in en er staat dat ik 5euro moet betalen. Nergens staat echter waar ik deze kan betalen. Vanochtend ga ik naar mytelenet en er staat dat ik mijn simkaart kan activeren.

Ik klik op activeren en mijn nummer staat er. Ik klik op volgende en het vraagt voor de ICCID nummer van de simkaart. Aangezien dit Mobile Vikings een esim is moet ik dit nummer halen uit de instellingen van mijn iPhone (15pro). Ik vul deze in een dan komt het systeem af met dit bericht: "Je kan deze sim niet activeren omdat deze al in gebruik is."

Doe ik iets mis of ligt het aan het systeem?

Alvast bedankt voor de hulp!

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Problemen met simkaart activatie

2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simkaart activeren niet mogelijk bij Telenet.

Je zal die 5 euro zien verschijnen op je eerste afrekening. Je moet eerst een simkaart krijgen van Telenet. Pas als je de simkaart hebt kan je activeren.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Simkaart activeren niet mogelijk bij Telenet.

Eerst wachten op de sim kaart of e-mail e-sim met q code  bij telenet is de eerste kaart per nr 5 euro