Beantwoorden
annevb
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Uitschakelen geheim nummer op vaste lijn

Mijn mama heeft al heel erg lang een geheim nummer. Dit werd mee overgenomen bij de overstap van Belgacom naar Telenet (heel lang geleden). Nu heeft ze een personenalarm via de vaste lijn (CM). het systeem zou niet functioneren omdat de nummerherkenning niet aanstaat. Ze heeft al verschillende keren contact gehad met Telenet en men zegt dat ze dit moet aanpassen op haar vast toestel, maar daar kan ze geen wijzigingen doen. Volgens mij ligt het aan het geheime telefoonnummer, maar krijg geen antwoord hierover bij Telenet. Heeft nog iemand hier ervaringen mee ?

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Ongedaan maken geheim nummer

 

0 Likes
19 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 512
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Uitschakelen geheim nummer op vaste lijn


@thomasdb  schreef:

offtopic maar beetje absurd, dat de optie ken je beller geld kost op een vaste lijn bij telenet !


Bij One(Up) is dit gratis!

0 Likes
Ex-Netweter
 

Uitschakelen geheim nummer op vaste lijn

@janne_man 

Ja pulse is traag , staat ook al min 30 j of meer uit. Ik heb al eens via 1919 gemerkt dat er me iemand anoniem had gebeld en inderdaad niks gehoord. Mijn voice mail staat uit. Reden is omdat er Familie buiten Belgie woont en ik wil vermijden dat ze op de voice mail terecht komem. Alhoewel zij het wel doen das hun recht en zaak. Persoonlijk ben ik geen voorstander meer vam voice mail , vroeger vond ik dat geen probleem.

Ja het gaat snel, ik dacht dat een kiesschijf nog gebruikt kon worden. Duidelijlk niet meer dus. Ik heb pas sinds aug 22 vaste lijn bij Telenet. Tis dus redelijk nieuw.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Uitschakelen geheim nummer op vaste lijn

Toen mijn wijlen vader een vaste telefoon lijn aan vroeg ergens in 1965 ? Dacht ik kon je toen al rechtstreeks naar bv Nederland bellen daarvoor moest je een gesprek aanvragen bij de centrale. Dat heb ik dus net niet meer bewust meegemaakt. Ik was te jong en we hadden nog geen tekefoon. Je moest erg lang wachten , wij hadden die op 4 tal weken mede door dat men vader een staat baan hag. Dat vermoed ik ?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Uitschakelen geheim nummer op vaste lijn

@Santa 

Beetje oneerlijk is men menimg.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Uitschakelen geheim nummer op vaste lijn

Niet veel mensen hebben nog een vast telefoon  zou kunnen dat de kosten te veel  oplopen

en de extra diensten een kleine bijdrage gevraagd worden om alles te behouden

anders zou kunnen dat binnenkort gedaan is en dat je alleen nog een vaste telefoon krijgt als je btw nr hebt

0 Likes