Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Vaste lijn probleem 10/12 2018

In de voormiddag  zat ik zonder vaste lijn. Ik nam contact op met de technische dienst. Men had geen weet van een storing en de test was normaal, de technische dienst zou kunnen komen maar het zou aan mij liggen en ik zou beter een elektricien doen komen dat zou goedkoper zijn.

 

Kijk ik op allestoringen.be blijkt een algemene panne, beweert de technieker dat dit niets met mijn vaste lijn te maken heeft want er zijn verder geen meldingen.

 

Toch staan er wel meldingen op: o.a :

 

Geen internet, tv en telefoon te Kruishoutem. Vervelend als je met je been in het gips zit.

 

 

Wij hebben geen zaken met die website, aldus het volgende telefonisch contact, nogal goed dat zo'n website bestaat zodat ik geen 90 euro aan een technieker betaal terwijl het niet nodig zou zijn.

 

Bij plaatsing had de technieker problemen, hij had de telefoonkabel te kort afgesneden, nu blijkt dat hij die gewoon dieper in de holle ruimte  ( pvc kast ) had geduwd, waarom ?  Door deze te kort afgesneden kabel had hij een probleem om de modem goed te monteren. Ik had hem nochtans gevraagd om het paneel eens te verwijderen maar dat was niet nodig.

 

Verder heeft deze de 4 aderige kabel aan de pin ingekort tot 2 aderig. Weet niet of dit mag.

 

 

Ik vind dit triest dat het allemaal op zo'n manier gebeurd.

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Vaste lijn probleem 10/12 2018

@Ex-Netweter wat is nu eigenlijk uw vraag?

0 Likes

Vaste lijn probleem 10/12 2018

Delen uit mijn vraag :

 

1 : Waren en vandaag problemen met vaste lijn Telenet

2 : Is de omzetting van de 4 polige kabel naar de 2 polige normaal

3 : Was de kabel te kort ingekort had de technieker dan niet moeten ingrijpen, ik heb dat wel gemeld maar alles werkte, dus waar maakte ik me zorgen om ( terwijl blijkt dat de kabel in de kast werd geschoven en helemaal niet te veel ingekort )...

 

 

0 Likes