Beantwoorden
DeZwarte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wigo

Ikzelf heb wigo 2gb, hoe kan ik mijn zoon hier aan toe voegen? Mijn zoon zit nu nog nog wel bij mobile vikings.

0 Likes
11 reacties
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Wigo

Denk niet dat je een nummer die bij een andere provider zit zomaar kan toevoegen.

Gewoon naar een telenet winkel gaan en eerst zijn abonnement  laten overzetten. Ze zullen die dan wel automatisch toevoegen aan uw wigo.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Ex-Netweter
 

Wigo

@Puch @DeZwarte ik heb gewoon een 2de nummer aangevraagd via telefoon 015 66 66 66, maar omdat ge met dat ander contrakt zit weet ik het ni zeker, gewoon is belle.

Jos

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wigo


@DeZwarte@  schreef:

Ikzelf heb wigo 2gb, hoe kan ik mijn zoon hier aan toe voegen? Mijn zoon zit nu nog nog wel bij mobile vikings.


Op Wigo 2 Gb kan dat niet. zie https://www2.telenet.be/nl/internet-en-tv/bundels/bestel-wigo/

Als je overschakelt naar Wigo 3 Gb kan het wel.

Hoe: ga naar een telenet winkel en laat het nummer van zoon overzetten naar Telenet (je krijgt dan een nieuwe simkaart), laat uw abonnement van Wigo 2gb vervangen door minstens Wigo 3gb.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wigo

@janne_manklopt ik heb wigo 3, maar voor mij zullen dat geregeld hebben omdat hier in berlaar geen telefoonwinkel is en me den bakfiets naar lier, da is wa ver voor mij, ze hebben alles opgestuurd.

Jos

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Wigo

Telenet moet stoppen met onnozel te doen.

Krijg 'n mail 'Je hebt onlangs op Telenet.be WIGO 10GB in je winkelmandje gestoken .Daarna heb je je bestelling niet afgerond'Dit zijn dikke leugens.Ik ben nooit op die site geweest.Ik ben helemaal niet interresseert in Wigo.Veel te duur.Ik ben wel slimmer dan zo.

Mensen let op laat je hiermee niet vangen.Hou je ogen open.

 

Voor alle duidelijkheid.

Ik ben alleenstaande op internet,niemand heeft mijn gegevens,ook niet van Telenet.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wigo

@robatoras tis bijna kerst u niet opboeien, ik heb wigo genomen omdat ik met momenten heel veel download dan hen ik weer periodes dat ik heel veel en lang naar het buitenland bel, enz, ik maak me ni graag zorgen, elke maand 103 en ik doe bijna alles wat ik wil, vroeger zat ik daar heel dikwijls ver over, maar nog eens dat is niet voor iedereen het zelfde.

Jos

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wigo


@Ex-Netweter@  schreef:

@robatoras tis bijna kerst u niet opboeien, ik heb wigo genomen omdat ik met momenten heel veel download dan hen ik weer periodes dat ik heel veel en lang naar het buitenland bel, enz, ik maak me ni graag zorgen, elke maand 103 en ik doe bijna alles wat ik wil, vroeger zat ik daar heel dikwijls ver over, maar nog eens dat is niet voor iedereen het zelfde.

Jos


Oppassen Jos. Met Wigo bel je niet gratis naar het buitenland. Toch niet via de vaste lijn of met de gsmnummers, wel via de triiing app


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wigo


@Wheng@  schreef:
Oppassen Jos. Met Wigo bel je niet gratis naar het buitenland. Toch niet via de vaste lijn of met de gsmnummers, wel via de triiing app

@Wheng, het nemen van de optie "Bellen binnen Europa" kan voor WIGO klanten die dit willen de oplossing zijn. Maar die zit inderdaad niet standaard in WIGO inbegrepen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wigo

@Wheng die tring is de enige app die ik gebruik en ken, maar nu dacht ik toch als ik naar een vlaams gsm nr bel en die bevind zich in nederland dat het ook gratis was.

in elk geval ik gebruik altijd tring voor het gemak.

Jos

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wigo


@Ex-Netweter@  schreef:

@Wheng die tring is de enige app die ik gebruik en ken, maar nu dacht ik toch als ik naar een vlaams gsm nr bel en die bevind zich in nederland dat het ook gratis was.

in elk geval ik gebruik altijd tring voor het gemak.

Jos


Jazeker. Naar een Belgisch nummer bellen vanuit België is gratis in je bundel, ook al bevindt die persoon zich in het buitenland.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wigo

@Wheng ok bedankt, van breimachines ken ik alles maar ne telefoon en zeker iphone apps enz is chinees voor mij.

Jos

0 Likes