Beantwoorden
alien51
Experienced Meerweter
Full speed writing! De vernieuwde WIGO? De vlam zit erin. Goed bezig!

Veranderen van Wigo

Ik had eerst Wigo 10GB en ben vorige maand naar Wigo 20GB gegaan .De aanrekening begint vanaf 23/10.Ik wil echter terug naar 20GB omdat  we zo veel data toch niet nodig hebben.Wanneer kan ik dit het beste doen en hoe ?Telefonisch ?Moet ik dit doen VOOR  23/10 ?

Dank

0 Likes
2 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

Veranderen van Wigo

Foutje in je vraag...je wil terug naar iets dat je nu al hebt ???  10>20>20  ik denk 10>20>10

Ik denk dat de datum geen belang heeft, bepaalde diensten worden altijd achteraf afgerekend en hebben meestal een andere startdatum dan internet bijvoorbeeld.

De eerste rekening is meestal een klap hoger omdat men bij de nieuwe afsluiting een afrekening krijgt van de vorige maand plus de afrekening van de volledige volgende periode.  Dicht bij 23/10 kiezen maakt de afwijking kleiner maar volgens mij nooit zero.  De rekening wordt ook bijna een meter lang....

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Veranderen van Wigo

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes