Beantwoorden
-B-
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

WIGO 35 GB - meldingen mobiele data instellen

Vraagje : we hebben een WIGO35 pakket en 4 Simkaarten in gebruik.  Tot kort geleden kon je naar keuze meldingen instellen voor mobiele data gebruik (in schijven v 2 GB dacht ik) en per gebruiker. Deze functie is verdwenen. (Of beter: vervangen door enkel melding bij 30GB). Deze functie werd in ons gezin actief gebruikt en hielp bij 'het verdelen van de pot' / bewust omgaan met data. 

 

Is dit tijdelijk of zit deze functie nu elders ? Iemand een idee ? 

 

Titel gewijzigd door: KimDG (mod) | Vorige titel: WIGO 35 - meldingen mobiele data instellen

 

0 Likes
2 reacties
RaL
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Berichten: 11
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

WIGO 35 GB - meldingen mobiele data instellen

Hi! Da's inderdaad niet de bedoeling. Ik kan je alvast meegeven dat dit momenteel onderzocht wordt, zodat dit hopelijk snel weer mogelijk is. Het is dus zeker wel de bedoeling om deze functie weer toe te voegen. 🙂 


Rani | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Lila
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

WIGO 35 GB - meldingen mobiele data instellen

Het probleem doet zich nog altijd voor. Telefonische helpdesk heeft bevestigd dat dit al 2 weken het geval is en dat het probleem nog niet is opgelost. Wel heel vervelend vind ik zelf. Ik gebruik deze meldingen op onze pubers automatisch te pauzeren en nu werkt dat dus niet meer en kan er eentje de hele datapot verbruiken en heeft het niet door.

0 Likes