Beantwoorden
Sailor_Rik
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Happy New Year! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

WIGO: Toevoegen nieuw nummer van andere operator

Ik ben in het bezit van WIGO 10GB. Ik heb bij het bestellen reeds 3 personen/nummers toegevoegd aan mijn gebruikers. Nu wou ik, na de bestelling, nog de laatste 2 gebruikers/nummers overzetten van een andere operator naar Wigo.  En hier knelt het schoentje....

 

Ik kan nergens een link of pagina vinden om een extra nummer aan te vragen of over te zetten van een andere operator naar Wigo. Ik heb bij de klantenservice gepolst maar die kon mij ook  niet verder helpen.

 

De meest logische plaats voor deze optie is volgens mij in je 'mijn telenet' zone. Onder het tabblad 'Telefonie' en daarna het submenu 'Koppel mobiele nummers aan je Wigo'. 

 

Weet iemand  hier raad mee? 

 

Alvast bedankt 🙂 

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO: Toevoegen nieuw nummer van andere operator

Het makkelijkst en snelst ga je naar een shop of center. Zorg dat je gsm nummer en simkaartnummer hebt en je identiteitskaart. Ze maken het onmiddelijk in orde voor jou , je krijgt onmiddelijk het nodige, en een paar uur later ben je al aan het bellen met Telenet.

Geen gedoe met het opsturen van kaartjes, online activeren enz. wat toch makkelijk 3 dagen in beslag neemt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sailor_Rik
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Happy New Year! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

WIGO: Toevoegen nieuw nummer van andere operator

Inderdaad daar ben ik op de hoogte van maar als ik het online kan uitvoeren is me dit een rit uitgespaard naar een telenet center. Niet iedereen woont dicht bij een Telenet center. 

 

Ik heb gerekt dat ze hun website iets hebben aangepast. Onder hun tabblad 'mobiel' -> 'WIGO mobiele nummers' -> '(Extra) mobiele nummers en simkaarten ' staat er nu wat meer informatie. 

Je moet dus opnieuw een WIGO pakket aanvragen om een extra nummer te kunnen toevoegen aan je WIGO bundel. 

 

Het is een oplossing maar hopelijk eentje van tijdelijke aard want deze is alles behalve gebruiksvriendelijk.

0 Likes