Beantwoorden
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Waarom heb ik nooit 4G?

Hallo ikheb zwaarste telenet wiggo en speedboost 400.iedereen met proximus en ora ge hebben altijd 4g. Wij nooit. Hoe komt dat telenet. Dat kan toxh niet ik betaal 300 euro per maand

  • 4G
0 Likes
4 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Waarom heb ik nooit 4G?

Zowel buiten als binnen? Of enkel binnen geen 4G ontvangst?

Never trust in Dust
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom heb ik nooit 4G?

Geen enkele provider heeft overal dekking. Bij elke provider zijn er klanten bij wie er thuis geeb 4 dekking is. Of je nu het lichtste of het zwaarste abonnement hebt maakt niets uit. 

Je kan de dekkingskaarten raadplegen op de website van BIPT.

 

natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Waarom heb ik nooit 4G?

Telenet heeft base grootste prullennet. In middelkerke aan zee heb ik ook nooit dekking. Zo gauw contract af is toch serieus na denken. Ik ben niet tevreden. Als grootste aanbueder moet je gewoon landelijk dekking hebben basta. Ik ben echt boos 300 euro betalen. Thuis steeds xifi problemen en internetonderbreking. Play mire werkt niet en dan dat gsm gedoe

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Waarom heb ik nooit 4G?

Hier juist hetzelfde .. Soms GEEN NETWERK, maar Telenet blijft zeggen dat hun netwerk hier in orde is.

 

Niks van dus verander ik voor GSM naar Proximus ... Dat werkt tenminste.

Voor mij is er bij telenet maar 1 ding dat deftig werkt en dat is hun vast internet .

De rest is gewoon rommel.