Beantwoorden
BrechtMaan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Werkende 4g router en ip camera's niet bereikbaar

Beste,

dank u om mijn bericht te lezen. Ik moet ip camera's aan een 4 g router hangen op een afgelegen plaats. Nadat ik mijn 4g router instelde en connecteerde met mijn switch lukt het verbinden naar buiten niet met de ip camera. De handleiding van mijn ip camera's zegt dat ik enkele poorten moet forwarden (nm 80, 8000 en 443). Na wat proberen ging ik op zoek en kwam ik op dit bericht uit:  https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Connecteren-met-4G-router/m-p/39483#M7819 .Is het waar??? Is een ip camera nooit bereikbaar  met een 4g router met telenet sim kaart?Voor alle duidelijkheid de 4g router werkt perfect qua surfen. Kan hier echt geen work around of aanpassing voor gebeuren? Of kan dit enkel met een M2M sim kaart ? In ieder geval dank u voor een antwoord. Vriendelijke groeten

  • 4G
0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Werkende 4g router en ip camera's niet bereikbaar

@BrechtMaan  Kan je in de router vinden welk publiek IPadres je hebt? Vermeld anders even merk en type van de router. Kunnen we de handleiding er nog eens bijnemen.

Om je publiek adres te vinden kan je proberen een Laptop draadloos te verbinden en op het internet zoeken naar "mijn IP".

Het is inderdaad mogelijk dat je een pure datakaart moet nemen.

Misschien is het mogelijk om een VPN tunnel op te zetten in die router?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BrechtMaan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Werkende 4g router en ip camera's niet bereikbaar

Bedankt voor het snelle antwoord. De oplossing was Upnp activeren op de ip cameras + een online connectie app. Toch bedankt voor het snelle antwoord.

a167314
Freshman Meerweter
Berichten: 54
WOW, overzichtelijk! π-DAY! Alles op zijn plek! Star Wars Day

Werkende 4g router en ip camera's niet bereikbaar

Lage poorten zoals 80 en 443 (<1024) zijn geblokkeerd bij meeste providers. Best hoge poort nemen en een port forwarding doen in je 4g router

0 Likes