Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
MadGuy
Experienced Beetjesweter
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

sms-address

wat is het telenet sms adrress?

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

sms-address

@MadGuy 

Er zijn verschillende manieren om contact te nemen met Telenet. SMS is er niet een van . zie link: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

sms-address

@MadGuy als je een sms wil sturen naar Telenet, dan heeft @louishufk reeds geantwoord.

Wil je uw gsm instellen en moet je het nummer hebben van de sms centrale van Telenet kijk dan hier.

0 Likes
MadGuy
Experienced Beetjesweter
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

sms-address

Neen, dat bedoel ik niet. Kijk, in bvb de VS kun je via email een sms versturen. Als jou GSM-nummer bvb 0123 45 67 89 is en je provider is telenet, dan is jou sms-address zoiets als 0123456789@xxxtelenet.be.

Ik vind hier niets van terug op de telenet-site, en niemand kent het, dus ik denk dat deze service hier niet bestaat, daarom dus mijn vraag.

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

sms-address

@MadGuy bestaat niet bij telenet 😉 

dus niet langer naar zoeken 😛

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
0 Likes