Beantwoorden
matrix79
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

business fluo met optie speedboost

Ik ben net overgestapt op business fluo met de optie speed boost (500), nu merk ik op dat ik een downloadlimiet heb van 3TB, klopt dit?  ik had me laten vertellen dat je onbeperkt kon surfen?  Hiervoor had ik de internet fiber 200 waar je onbeperkt kon surfen... zou dit kloppen?

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

business fluo met optie speedboost

Onbeperkt surfen is relatief. Telenet gebruikt een zgn. FUP (Fair Use Policy). Bij een "gewoon" abo houdt dat in dat je tijdens de piekuren tot 750GiB kan downloaden/uploaden waarna je terugvalt naar een lagere snelheid. Je kan dan in principe zoveel downloaden/uploaden als je wil, maar niet zo snel (tot je volume terug op 0 gezet wordt). Tijdens de daluren kan je vziw ik weet zoveel downloaden/uploaden als je wil zonder dat je snelheid beperkt wordt.

 

https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/wat-is-onbeperkt-surfen/

 

Ik heb gezocht wat dit voor jou inhoudt, maar helaas vond ik geen informatie. Misschien dat je best even contact opneemt met Telenet om navraag te doen. Immers, als business klant heb je daar toch een "speciaal" telefoonnummer, niet?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

business fluo met optie speedboost

Hier  zie ik dat een fluo met Business Fibernet 200 een volume van 3TB heeft en met Business Fibernet 240 Plus onbeperkt surfen heeft.

 

En hier kan je zien dat voor een internet met een vast volume zoals Business Fibernet 200 je verbruik tussen middernacht en 12u 's middags maar voor de helft meetelt.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
matrix79
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Handje vol! Leesbeest! Goed gevonden! Leesclubje starten?

business fluo met optie speedboost

Ondertussen heb ik iemand aan de lijn gehad van telenet, die stelde me gerust dat 3 TB ruim voldoende is, ik baseerde me op het feit dat ik bij mijn vorig abbo "onbeperkt" had, welke zoals u vermeld eigenlijk 750 Gig is tijdens piekuren.  Als ik het dan goed bekijk kan ik ruim 3x zoveel data versturen als vroeger.  Wat voor mijn noden dan toch al ruim voldoende is.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

business fluo met optie speedboost

3TB mag je verbruiken ook tijdens de piek uren tussen 12 en 24 uur Veel meer dan 750GB niet

 Ik heb Fibernet200/20 Met speedboost 400/40Mbps en haal vlot meer 24 op 24

https://speedof.me/show.php?img=180624112732-8602.png

 

 

 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

business fluo met optie speedboost

Ik heb fibernet200 met speedboost en haal vlot 437Mbps down en 44Mbps up 24 op 24


https://speedof.me/show.php?img=180624112732-8602.png

 

0 Likes