Beantwoorden
roel84
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

facturatie

hello,

 

Mss een domme vraag.

Maar ik ben net mijn factuur gaan bekijken en de data staan opgedeeld in 3 cat.

free g

mobiel internet

volumeverbruik

Ik weet wat er bedoeld word met de eerste twee maar ik heb geen idee wat er word bedoeld met het volumeverbruik. Er en verbruik van meer dan 118 gb bij maar zoveel zit er echt niet in mijn pot.

Iemand wat meer uitleg voor mij?

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

facturatie


@roel84  schreef:

hello,

 

Mss een domme vraag.

Maar ik ben net mijn factuur gaan bekijken en de data staan opgedeeld in 3 cat.

free g

mobiel internet

volumeverbruik

Ik weet wat er bedoeld word met de eerste twee maar ik heb geen idee wat er word bedoeld met het volumeverbruik. Er en verbruik van meer dan 118 gb bij maar zoveel zit er echt niet in mijn pot.

Iemand wat meer uitleg voor mij?


Uw vast internet. Met andere woorden het internet dat je thuis verbruikt via ethernet en wifi of buitenhuis via Wifree.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

facturatie

free g: het data verbruik met sim dat niet aangerekend wordt, maar wel meetelt in het totale internet verbruik.

 

mobiel internet: het data verbruik met sim dat al dan niet aangerekend wordt, telt eveneens mee in het totale internet verbruik.

 

volumeverbruik: het totale verbruik, dit omvat free g, mobiel internet en alle ander verbruik via wifi of wia vaste verbinding.

 

Voor mobiel internet en voor volume gebruik kunnen er limieten zijn. Daarvoor moet je zelf weten welke formule je gekocht hebt. In functie daarvan heb je 'verbruik begrepen in je abonnement' of aangerekend verbruik.

 

Ik veronderstel dat bij free g waar nooit iets aangerend wordt voor mobiele data, je toch moet betalen als je boven je volumeverbruik komt dat begrepen is in je abonnement. 

Zo ook zit je boven je limiet van mobiele data en tevens boven je limiet van volumeverbruik, zal elke extra kb aan mobiele internet in rekening gebracht worden voor zowel mobiel als voor volumeverbruik.

Ik veronderstel dat je als slimme verbruiker een abonnementsformule gekozen hebt waarbij je niet boven je gekozen limieten komt.

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

facturatie

Ook dit van de site geplukt:

Wat als Free G (bijna) op is?

Free G op en verbruik je binnen de maand toch meer dan de Belgische of Europese limieten? Dan stopt Free G, en zal je verbruik met de Free G-apps van je pot mobiele data gaan. En dat tot je nieuwe maandelijkse pot data start voor je gezin. Elke maand zetten we het dataverbruik van de Free G-apps terug op nul. 

Wetende dat onder WiGO eens de mobiele data op is  het ook gedaan is tot de volgende periode.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes