Beantwoorden
Ex-Netweter

Dataroaming

Zolang ik in België blijf werkt mijn Smartphone perfect ( GSM One+One, Android besturingssysteem en Telenet King). Het moment dat ik de grens met Nederland over rij, kan ik enkel nog SMSen  en Bellen. Dataroaming is toegestaan in "Mijn Telenet" en in op de Smartphone staat in instellingen > mobiel netwerk staat zowel gegevenstoegang als gegevensroaming aangevinkt. Wreed vervelend, wie weet raad?

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Dataroaming

Mogelijk toch even de mobiele configurator raadplegen.

Bij sommige toestellen is een manuele aanpassing nodig van de MNC instelling die omgezet moet worden van 05 naar 01.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Ex-Netweter

Dataroaming

Had deze vraag ook aan de Telenet helpdesk gesteld, volgens hen was dit niet nodig...

...maar om kort te zijn,   ja  , dit was de oplossing voor mijn probleem.Thx

http://klantenservice.telenet.be/content/algemene-instellingen-telenet-mobile

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Dataroaming

@ webbeke

Het is effectief zo dat dit niet van toepassing is op ALLE toestellen. Ene toestel past zich automatisch aan en andere niet hoe raar het ook mag klinken.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden