24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Meer info nodig:
- Gebruik je een eigen router of accespoint?
- Gebruik je powerlines?
- Is het de modem van telenet die opnieuw start?
...
Hoe meer info je kan geven hoe makkelijker het juiste antwoord te vinden.
Als je een apparaat (laptop/computer) verbindt met een netwerkkabel, valt die verbinding dan ook weg na 22u ?
Hallo,
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem sinds vorige donderdag nacht 0.00 uur valt soms mijn telenet router offline, (In volgorde van opstarten blijft het derde ledje blauw knipperen) ook na herstarten blijft de router meestal offline om dan na een tijd terug online te gaan (15 tot 30 min.).
Dinsdagnacht is de router offline gegaan en heb ik hem niet meer online gekregen tot deze morgen na enkele keren te herstarten.
Ik heb alle kabels dubbel gechecked en alles zit hoe het zitten moet ook de telenet versterker/splitter werkt voor zover ik het zie, het lijkt mij duidelijk een probleem van de router of van buitenaf (telenet)
Maar wat nu !!!
Mvg David
Best even contact opnemen met de klantendienst.
- 015 666666
- optie 2
- optie 1
@Mortele123 schreef:
Ons internet en wifi valt na 22u uit , dat is nu al 2 dagen zo , jammer want zoon kan zo zijn schoolopdrachten niet uitvoeren en niet meer printen want die gaat alleen met wifi
als je een eigen router/ap hebt is het mogelijk dat er een 'wifi tijdsschema' ingesteld is.
zou wel raar zijn dat het toestel zelf doet.
@devastator schreef:Hallo,
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem sinds vorige donderdag nacht 0.00 uur valt soms mijn telenet router offline, (In volgorde van opstarten blijft het derde ledje blauw knipperen) ook na herstarten blijft de router meestal offline om dan na een tijd terug online te gaan (15 tot 30 min.).
Dinsdagnacht is de router offline gegaan en heb ik hem niet meer online gekregen tot deze morgen na enkele keren te herstarten.
Ik heb alle kabels dubbel gechecked en alles zit hoe het zitten moet ook de telenet versterker/splitter werkt voor zover ik het zie, het lijkt mij duidelijk een probleem van de router of van buitenaf (telenet)
Maar wat nu !!!
Mvg David
klinkt als overheating.
pobeer de modem eens beter te koelen. (ventilator,...) electronica aan een lagere temperatuur laten werken kan nooit kwaad (zolang je maar niet in de buurt van 0°C komt)