Beantwoorden
Mortele123
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Internet en wifi valt weg na 22u is nu al 2 dagen

Ons internet en wifi valt na 22u uit , dat is nu al 2 dagen zo , jammer want zoon kan zo zijn schoolopdrachten niet uitvoeren en niet meer printen want die gaat alleen met wifi
0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Internet en wifi valt weg na 22u is nu al 2 dagen

Meer info nodig:

 

- Gebruik je een eigen router of accespoint?

- Gebruik je powerlines?

-  Is het de modem van telenet die opnieuw start?

...

 

Hoe meer info je kan geven hoe makkelijker het juiste antwoord te vinden.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Internet en wifi valt weg na 22u is nu al 2 dagen

Als je een apparaat (laptop/computer) verbindt met een netwerkkabel, valt die verbinding dan ook weg na 22u ?

0 Likes
Beantwoorden
devastator
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! It's your fifth party! Pionier Primeur!

Internet en wifi valt weg na 22u is nu al 2 dagen

Hallo,

Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem sinds vorige donderdag nacht 0.00 uur valt soms mijn telenet router offline, (In volgorde van opstarten blijft het derde ledje blauw knipperen) ook na herstarten blijft de router meestal offline om dan na een tijd terug online te gaan (15 tot 30 min.).

Dinsdagnacht is de router offline gegaan en heb ik hem niet meer online gekregen tot deze morgen na enkele keren te herstarten.

Ik heb alle kabels dubbel gechecked en alles zit hoe het zitten moet ook de telenet versterker/splitter werkt voor zover ik het zie, het lijkt mij duidelijk een probleem van de router of van buitenaf (telenet)

 

Maar wat nu !!!Smiley VrolijkSmiley Onverschillig

 

Mvg David

 

talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Internet en wifi valt weg na 22u is nu al 2 dagen

Best even contact opnemen met de klantendienst.

 

- 015 666666

- optie 2

- optie 1

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Nathan
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pionier

Internet en wifi valt weg na 22u is nu al 2 dagen


@Mortele123 schreef:
Ons internet en wifi valt na 22u uit , dat is nu al 2 dagen zo , jammer want zoon kan zo zijn schoolopdrachten niet uitvoeren en niet meer printen want die gaat alleen met wifi

als je een eigen router/ap hebt is het mogelijk dat er een 'wifi tijdsschema' ingesteld is.
zou wel raar zijn dat het toestel zelf doet.

^Spelfouten mogelijk^
0 Likes
Beantwoorden
Nathan
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pionier

Internet en wifi valt weg na 22u is nu al 2 dagen


@devastator schreef:

Hallo,

Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem sinds vorige donderdag nacht 0.00 uur valt soms mijn telenet router offline, (In volgorde van opstarten blijft het derde ledje blauw knipperen) ook na herstarten blijft de router meestal offline om dan na een tijd terug online te gaan (15 tot 30 min.).

Dinsdagnacht is de router offline gegaan en heb ik hem niet meer online gekregen tot deze morgen na enkele keren te herstarten.

Ik heb alle kabels dubbel gechecked en alles zit hoe het zitten moet ook de telenet versterker/splitter werkt voor zover ik het zie, het lijkt mij duidelijk een probleem van de router of van buitenaf (telenet)

 

Maar wat nu !!!Smiley VrolijkSmiley Onverschillig

 

Mvg David

 


klinkt als overheating. 
pobeer de modem eens beter te koelen. (ventilator,...) electronica aan een lagere temperatuur laten werken kan nooit kwaad (zolang je maar niet in de buurt van 0°C komt)

^Spelfouten mogelijk^
0 Likes
Beantwoorden