Beantwoorden
soetekes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

wifi probleem na verhuis

we zijn nu een dikke week verhuist, maar om connectie te maken met onze wifi pakt het wachtwoord niet wat aangegeven staat op de nieuwe router.

via de pc is het gelukt met de wps knop.

maar hoe doen we dit voor tablets en gsms?

want daar vind ik niets op van wps ofzo...

is nogal ambetant dat de code niet pakt... terwijl het wel de juiste telenet code en naam is....

 

probleem 2 🙂

ik heb yelo tv op de pc gezet, maar die gaat niet terug (voor terugkijk tv) en er staan geen opnames terwijl we op de digi box er toch een heel deel hebben... (ja ik ben ingelogd :-))

thxxx

Tags (3)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
soetekes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

wifi probleem na verhuis

het "wifi" probleem is opgelost... nu enkel het "yelo tv app" probleem, zal het bij "kijken" vragen

 

0 Likes
Beantwoorden
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

wifi probleem na verhuis

Goed om dat te lezen.

 

Indien je nuttige info had voor de oplossing mag je dit zeker nog posten! Zo kan iemand anders ook geholpen zijn. 

Laat je nog iets weten?

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

wifi probleem na verhuis

Is je digibox interactief verbinden. Kan je programma's bestellen met je box?   Ben je met je pc rechtstreeks verbinden met de modm van telenet.

Je zegt dat je yelo play hebt geïnstalleerd op je pc dus vermoed ik datje een win 8 0 of 8 1 toestel hebt. 

al eens geprobeerd op de website yelotv.?

Werkt dit daar wel bestaat eens het  programma verwijderen en opnieuw installeren .

heb je dit ook op andere toestellen  zoals een tablet of smartphone?

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden