24796
netweters
|
152756
antwoorden
|
20735
vragen
|
hallo,
ik heb vandaag het emailadres van mijn ventje verzet op mijn account, dit stond nog steeds onder het account van zijn ex.
Gezien dit mailadres gebruikt wordt voor zijn werk staan er belangrijke mails in + contactpersonen maar alles is nu verdwenen. Weet er iemand hoe ik die kan terugzetten ?
Zijn emailaccount is nu leeg, maar hij heeft de laatste maanden altijd alles vanop mijn IPadres verstuurd en ontvangen.
Bedankt.
deze mails zijn weg
http://klantenservice.telenet.be/content/telenet-e-mailadres-verplaatsen-naar-andere-telenet-mailbox
het probleem is dat zij blijkbaar zijn paswoord veranderd heeft en wij geen toegang meer hadden tot dit mailadres. en dan heeft ze zijn mail vrijgegeven, en nu is alles weg 😞
Weg is inderdaad weg en daar gaat de technische dienst niets aan kunnen veranderen.
Wanneer je je wachtwoord kwijt bent kan je gewoon een nieuwe aanvragen via de webmail:
- Ga naar de webmail.
- Klik naast 'Je wachtwoord' op vergeten.
- Geef je telenet login, internet login of je mail adres in en klik op volgende.
- Uw gegevens met een nieuw wachtwoord kunt u afprinten en direct gebruiken.
Lukt dit echter ook niet neem je best contact op met de klantendienst.
- Bel 015 666666
- Optie 2
- Optie 1
De klantendienst kan dit eventueel resetten maar gaan dan wel uit veiligheid bepaalde gegevens controleren. Indien deze niet overeenkomen zullen zij ook niet kunnen helpen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te zorgen dat telenet over alle juiste gegevens beschikt.
dat was het probleem, we konden het paswoord niet herinstellen omdat dit enkel kan onder de account waar het geregistreerd staat, dus bij zijn ex.
en ik heb gebeld naar dat 015 nummer en daar zeiden ze : ja er zijn problemen met de mail wegens een update. dus ja , wij wachten hé, zoals ze ons daar wijsgemaakt hebben. maar da bleef duren en heb dan gevraagd op FB aan telenet of het probleem reeds opgelost was en daar wisten ze van geen probleem. dus hebben ze het nagezocht en het bleek dat het paswoord bij zijn ex moet veranderd zijn dit weekend. maar ja, die weet zogezegd van niks, en nu heeft ze het adres vrijgegeven en heb ik het onder mijn account kunnen heraanmaken met het gevolg dat we alles kwijt zijn 😞
Dit soort dingen kunnen gebeuren.
Ik heb er zo nu en dan al op zitten hameren dat backups geen overbodige luxe zijn. Ik heb je 2 manieren via pm bezorgt die in de toekomst dit soort dingen kunnen verhelpen :).
Zijn ex-partner kan misschien het volgende doen:
Als dit werkt zou je met het nieuwe e-mailadres en en wachtwoord normaal terug aan je berichten kunnen geraken en deze kunnen doorsturen naar jouw mailadres.
De oude mailbox blijft nog een tijd behouden op het systeem van Telenet, maar kan niet gelinkt worden aan een ander klantnummer of login.
Je kan proberen het e-mail adres terug aan het account van de ex-vriendin te koppelen en via de achterliggende diensten val Telenet te vragen of zij de mails terug kunnen toveren... maar ik durf niet te garanderen dat dit gaat helpen.
Begrip voor de situatie gaat er wel zijn... echter is het artikel op de klantenservice duidelijk:
Eerst even dit …
Dit is geen kwestie van of het technisch wel kan of niet. Telenet verleent geen backup diensten dus de verantwoordelijkheid ligt bij de klant.