Beantwoorden
Ex-Netweter

nieuwe computer,geen internet

Hallo,ikhad nog steeds een oude laptop met tot mijn tevredenheid xp op.Maar deze word niet meer ondersteunt en dus kan ik ook niet meer op mijn homebanking.

Ik heb nu een niet gebruikte computer met windows 7 op,maar ik kan niet meer op internet.

Ben al naar een serviciecentrum geweest (Van Roey in Turnhout)En die hebben met gezegt welke nummers ikmoest ingeven als login(ps de service was slecht)maar waar en hoe,ik vind het niet.Kan er iemand mij helpen?

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Rechtsonderaan op je bureaublad van Windows 7 staat de klok. Zoek hiernaast een pictogram wat lijkt op een trapje lijkt en klik daar op:

eff2d36c-9e0d-4d1a-9859-3af14fa4ccfc_73.jpg of eff2d36c-9e0d-4d1a-9859-3af14fa4ccfc_73.jpg

Volg de Telenet handleiding op:

https://klantenservice.telenet.be/content/hoe-stel-ik-mijn-draadloze-internetverbinding-in-met-wifi-...

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Windows 7 WIFI:

- Kijk rechts onderaan in de werkbalk waar het klokje zich bevind.

- Je gaat daar 5 grijze streepjes zien met een geel zonnetje erbij.

- Klik op de grijze streepjes

- Selecteer je draadloze netwerk (telenet-XXXXX) en kies voor verbinding maken.

- Er gaat bij de eerste keer verbinden met een toestel gevraagd worden voor een netwerk wachtwoord. Dit staat ook bekend als de WPA2/PSK KEY. Deze kan je terug vinden op een sticker die op de modem plakt of in het boekje van telenet. Geef deze volledig in rekening houdende met grote en kleine letters alsook cijfers.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden