Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

VTM 16/12 Mijn Restaurant foutief 18+

Wel raar dat niet overal is aangepast ‘Mijn Restaurant’ plots als erotisch programma aangeduid bij Telenet

https://www.hln.be/binnenland/mijn-restaurant-plots-als-erotisch-programma-aangeduid-bij-telenet~ae7...

Titel gewijzigd door WG94 (Krak) | Vorige titel: (geen, afgesplitst van ander onderwerp)

1 reactie
CarlAtTelenet
Experienced Veelweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW!

VTM 16/12 Mijn Restaurant foutief 18+

Dag @luc55,

Het incident waarnaar je verwijst staat volledig los van dit BBC-topic en is gebaseerd op een menselijke misser bij onze aggregator.

We hadden dit gisterochtend onderschept en geëscaleerd. Het werd toen snel rechtgezet maar door de duur van de propagatie op onze platformen hadden tegen het uur van uitzending nog niet alle boxen de nodige gecorrigeerde data tot hun beschikking.
Een jammerlijk maar alleenstaand voorval dus. Menselijke fouten zijn helaas nooit uit te sluiten, hoe streng we de hele ketting ook bewaken: er zijn zeer veel facetten aan onze EPG-data, en de volumes aan data die dagelijks door ons TV-ecosysteem gaat is enorm.

Groet,
Carl

--Business Analyst and Metadata Engineer @Telenet