Beantwoorden
Ex-Netweter

APP yelo play

Ik geraak al weken niet meer op de yelo,play app op mijn iPad.

Eerst kreeg ik de melding dat ik internet moest hebben van Telenet, nu krijg ik de melding dat ik digitale tv moet ephebben. Terwijl we al die dingen hebben.

iemand die kan helpen?? 

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter

APP yelo play

Ik heb net hetzelfde probleem op mijn iPhone! Eerst lukte dit probleemloos maar na update app kreeg ik ook bovenstaande foutmeldingen!!
0 Likes
Ex-Netweter

APP yelo play

Sinds de laatste update van de Yelo play app, kan ik die niet meer installeren op mijn iPad Air 2 met de recentste update (22/10/16). Hoe kan dit verholpen worden?
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

APP yelo play

Ik vrees afwachten tot de volgende versie? Wat je intussen wel kan proberen: verwijder de app, herstart en installeer dan eens opnieuw.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rainbowniagara
Freshman Weetjesweter
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

APP yelo play

Hoi Bij mij werkt de app wel, maar wanneer ik iets heb opgenomen en dit wil zien op mijn tablet, krijg ik de melding dat de opname alleen beschikbaar is op de digicorder. Vroeger was dit sporadisch bij sommige programma's, maar nu bij allemaal. Ik dacht toch dat het de bedoeling was dat je opgenomen programma's ook via je tablet kon zien en niet alleen via je digicorder. Enig idee iemand hoe dit komt en hoe dit opgelost kan worden?
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

APP yelo play

Hallo @rainbowniagara,

Het bekijken van opnames op tablet kan enkel voor opnames die gemaakt zijn op een zender die daarvoor toestemming heeft gegeven, en dit voor opnames die maximaal 2 maanden oud zijn.

Deze zenders hebben de toestemming hiervoor gegeven:

NPO 3, ZES HD, Play Sports HD1, CAZ, Play Sports HD2, Discovery Vl HD, PRIME Action HD, La Deux HD, PRIME Family HD, La Une HD, PRIME Fezztival HD, Nick Jr., PRIME Series HD, njam!, PRIME Star HD, NPO 2, History TV, VIJF HD, VIER HD, Studio 100 TV, RTL TVI HD, La Trois, Club RTL HD, NPO 1, Nickelodeon/Spike HD en MTV. 

De meest actuele lijst kan je hier terugvinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/zenderoverzicht-digitale-tv-en-yelo/ (enkel zenders met een "oog symbool" hebben de toestemming gegeven)

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer