25.017
netweters
|
153.898
antwoorden
|
20.871
vragen
|
Omdat de Yeloplay App niet meer ondersteund werd probeer ik nu te kijken via mijn browser Firefox en www.yeloplay.be. Op alle zenders is het beeld schokkend of stopt een aantal seconden, herneemt, en stopt opnieuw. Hoe oplossen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op welk toestel staat Firefox geïnstalleerd? Een smartphone, tablet, computer, laptop, .....
Hoe is het toestel met internet verbonden? WiFi of LAN.
Indien WiFi, hoe ver zit je van de modem of router die het WiFi signaal uitstuurt?
Allemaal factoren die uw probleem kunnen veroorzaken.
Zeker de laatste, namelijk de sterkte van het WiFi signaal.
Staat op laptop, verbonden met wifi op 5 m afstand (2 binnenmuren ertussen).
Met vorige app nooit problemen gehad van deze aard.
Probleem momenteel opgelost na het herinstalleren van beide laatste Windows 10 updates.
Alleszins bedankt voor de hulp.