Beantwoorden
KarelGo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Automatisch uitloggen uit Telenet TV-app op Apple TV

Ik merk dat mijn telenet gebruiker zomaar uitgelogd wordt in de Telenet App, en er opnieuw moet ingelogd worden door middel van een QR code. Dat is niet handig omdat mijn huisgenoten geen Telenet user account hebben. 

 

Wat zijn de modaliteiten voor dit uitloggen? gebeurt na een bepaalde tijd? , ... 

 

Dit maakt deze oplossing, als alternatief voor een STB, veel minder aantrekkelijk. 

 

On a separate note, ik merk ook dat het niet mogelijk is om live TV op pauze te zetten. Dat is toch wel een van de meest gebruikte features op de STB (alvast bij ons thuis). Dit is echt een gemis. En verder wordt niemand de alternatieve manier om te zappen gewoon

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Automatisch uitloggen uit TV App op Apple TV

0 Likes
1 reactie
KarelGo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Automatisch uitloggen uit Telenet TV-app op Apple TV

Ik volg m'n eigen post. 

 

 - Men wordt dagelijks uitgelogd uit Apple TV, dat is gewoon niet werkbaar. Waarom moet er elke dag opnieuw ingelogd worden? Is men bang dat mensen accounts gaan delen zoals dat bij Netflix gebeurt? er toch immers de limiet van 5 toestellen per account?... Dit inloggen is een showstopper van jewelste

 - De afgelopen dagen waren er ook problemen om in te loggen, e.g. de procedure maakt gebruik van een redirect naar een webpagina (die dus een single point of failure is), en als die niet beschikbaar is kan je dus gewoon niet eens televisiekijken. Zie onderstaan screenshot IMG_0149.jpeg

0 Likes