41879
netweters
|
18388
gesprekken
|
19873
vragen
|
ik heb begin oktober een iphone gekocht met klantenkorting, via de webshop en betaald via mastercard. Het bedrag heeft lang als gereserveerd gestaan op mijn kaart. Nu is de reservatie weg, maar ik kan de betaling nergens terug vinden. Hoe komt dit.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ter info bv.:
Het gereserveerde bedrag wordt automatisch na 14 werkdagen vrijgegeven door Worldline, indien de handelaar niets onderneemt
In principe is het dus mogelijk dat de handelaar of de transactie niet kan uitvoeren en geannuleerd heeft of dat de handelaar transactie later toch wenst te laten doorgaan (grotere leveringstermijn) evenwel mits een bijkomende expliciete bevestiging uwentwege hieromtrent
Dus zoals door @sb reeds aangestipt best uw licht opsteken bij Telenet om uit te vissen of uw bestelling al dan niet nog doorgaat
Het rare is dat het product wel geleverd is. Maar bij telenet zelf weten ze ook nit hoe het komt. Heb al meerdere keren gebeld met hen, maar niemand weet iets.
Misschien pas terug te vinden op de volgende uitgavenstaat (= reservatie effectief omgezet binnen de door toegestane reservatietermijn)?
In eerste instantie zou ik mij niet direct zorgen maken, tenslotte hebt u geen fout gemaakt (en zal de Telenet webshop indien nodig wel terug bij u komen aankloppen om indien nodig de toelating tot inning van het bedrag te bekomen)
Ter info:
https://www.mijnkaart.be/index/en_US/5631272/0000/Wie-contacteren.htm