Beantwoorden
Slick-Nick
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Chromecast icoon verdwenen in Yelo Play-app

Beste,  

 

Sinds eind december ontbreekt het chromecast icoon in de yelo play app op al onze apparaten. we wilden toen verder kijken naar het laatste stuk van een film waar we de dag ervoor mee begonnen waren, en toen ontbrak zonder dat enige verandering gemaakt werd het icoon. streamen lukt nog via alle andere apps zoals youtube, vrt, vtm, etc.

 

wij hebben 2 chromecast gen 3 op een panasonic TX-L32C3E en philips ambilight 43PUS7855/12. alles reeds meerdere keren afgesloten, uitgelogd en gereset.

 

iemand enig idee hoe dit verholpen zou kunnen worden ? wij gingen ervan uit dat dit een bug was maar we zijn nu toch al een maand later...

 

alvast bedankt.

Nick

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 
Slick-Nick
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Chromecast icoon verdwenen in Yelo Play-app

Dag Voodooking,  

 

bedankt voor jouw bericht.

 

ik weet niet of het probleem in de andere thread hetzelfde is. voor zover ik weet zitten wij met chromecast gen 3 (zie bijlage). verder lees ik in de andere thread dat het met gen 3 wel nog zou werken. bij ons dus niet, ambetant...

 

ligt het aan de chromecast versie of is dit gewoon bij iedereen zo ?

 

grtn Nick

0 Likes
Slick-Nick
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Chromecast icoon verdwenen in Yelo Play-app

0 Likes
Ex-Netweter
 

Chromecast icoon verdwenen in Yelo Play-app

@Slick-Nick 

Als je een foto toevoegt dan moet deze goedgekeurd worden voor deze zichtbaar is.

 

Heb je al geprobeerd de Yelo app te verwijderen en dan opnieuw te installeren?