Beantwoorden
Super
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Kan je TV-app gebruiken als je CI+ module hebt?

Ik heb Telenet internet en Telenet digitale TV met een kaartje (geen digicorder/digibox).

Ik wil ook graag tv kijken op een tweede toestel (smart tv) en ik heb de TELENET TV app geïnstalleerd (via Android tv play store) maar deze aanvaardt mijn login niet. Als verklaring krijg ik dat ik "geen interactieve digitale tv heb". De enige app die misschien zou werken is YELO TV, maar die is niet beschikbaar in Android tv play store.

Hoe kan ik de TELENET TV app doen werken op mijn smart tv ?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV met een kaartje & Telenet TV apps

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je TV-app gebruiken als je CI+ module hebt?

@Super  

De Telenet tv app is enkel beschikbaar als je beschikt over een tv box. Als je gebruik maakt van een digicorder / digibox of tv met een kaartje heb je toegang tot Yelo tv en als je Yugo hebt kan je via Yugo tv kijken. Dus voor je tv met een kaartje beschik je niet over de Telenet tv app. 

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/wat-is-tv-met-een-kaartje


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Super
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Kan je TV-app gebruiken als je CI+ module hebt?

Bedankt Patrick37 !

De enige mogelijkheid voor mij is dan de YELO PLAY app, maar die is spijtig genoeg niet beschikbaar in de android tv play store....

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Kan je TV-app gebruiken als je CI+ module hebt?


@patrick37  schreef:

De Telenet tv app is enkel beschikbaar als je beschikt over een tv box. Als je gebruik maakt van een digicorder/digibox heb je toegang tot Yelo tv en als je Yugo hebt kan je via Yugo tv kijken. Dus voor je tv met een kaartje beschik je niet over deze functionaliteiten. 


Kleine correctie:

Klanten die "TV met een kaartje" èn internet van Telenet hebben, hebben wèl toegang tot de Yelo TV App!

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je TV-app gebruiken als je CI+ module hebt?

@Ex-Netweter  

bedankt voor deze info en correctie 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Kan je TV-app gebruiken als je CI+ module hebt?

@Super  Je kan casten vanuit de Yelo-app via een chromecast of apple TV die op je tv aangesloten is.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.