Hey! Ik wou daarnet kort even positieve feedback doorsturen voor de heer "Safir" omdat hij daarnet (20 februari 2026) echt een grappige en zeer behulpzame kerel was, toen ik het printerprobleem van derden probeerde op te lossen en hulp nodig had vanuit Telenet. Maar toen ik zelf feedback wou versturen, botste ik op het feit dat ik dit niet kan laten weten zonder deze derden hun e-mail/account te bezitten. Ik had gehoopt dat er ergens nog wel een klein contactformulier of e-mail te vinden was, maar buiten eentje bedoeld voor klachten, bots ik op een chatbot die niets begrijp van mijn vraag en live-assistenten waarvan ik liever geen tijd inneem aangezien de lijn daarnet al druk bezet was :^).
Ik begrijp wel dat het gemakkelijk is dat dit alles zo geautomatiseerd is, er een chatbot is, er geen Facebook of Instagram DMs toegelaten worden... maar echt nergens een contactformulier voor algemene kleine zaken of een niet-dringende HR e-mail zonder de lijn te hoeven bezetten vind ik toch wat jammer? Vandaar het postje hier want dat is het enige platform dat ik nog kon vinden dat geen chatbot was 🙂
Groetjes