Beantwoorden
kidkameleon
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

mijntelenet werk niet op firefox?

Ik weet dat dit wat firstworldproblems schreeuwen in de duisternis is. 

Maar de mijntelenet website geeft mij een zenuwinzinking. 

Ik moet hem natuurlijk quasi nooit gebruiken, maar het is altijd wat als ik dat dan wel eens moet doen. 

Vandaag moest ik gewoon een extra volume dat ik vorige maand toegevoegd had terug afzetten. 

En de website werkte gewoon niet. Er stond niets meer bij mijn producten. Maar de website laadde wel, dus ik denk niet dat hij plat lag. Dan maar proberen laden met adblocker af (waarom heeft telenet überhaupt meer dan 40 dinges die geblokkeerd moeten worden op hun gebruikerssite?) maar dat loste niets op. Na heel wat zoeken, jezelf in vraag stellen en googlen dan maar Edge van onder het stof gehaald. En ja, daar laadde het wel (héél traag). Dit is letterlijk de enige website waar dit gebeurd. Ik snap gewoon niet waarom dit zo slecht moet zijn, maar goed. Hopelijk moet ik hem niet meer gebruiken. 

Screenshot 2026-02-17 at 12-02-27 Beheer je producten MyTelenet.png

7 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@kidkameleon hier werkt alles perfect en snel in Firefox met mijn.telenet.be 

probeer eens je Cookies enz te legen in Firefox.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Fx 147.04 x64 onder W11 25H2

Ik krijg wel een waarschuwing ivm veiligheid, iets wat volgens Telenet normaal is, maar imho niet de correcte manier van werken, maar eenmaal ingelogd lijkt alles* te werken, zelfs met uBlock Origin actief. Ik meen dat er dit weekend wel aanpassingen zijn gebeurd.

* De Telemeter heeft niets meer geregistreerd sinds 2 februari, maar dat vind ik niet erg. (-:

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

@Master-Magic  schreef:

@kidkameleon hier werkt alles perfect en snel in Firefox met mijn.telenet.be 

probeer eens je Cookies enz te legen in Firefox.

Op het slotje voor de url (www.enz.) klikken en "cookies en websitegegevens wissen" klikken.

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

De zondag hebben ze gewerkt op de mijn Telenet 

Er zal iets nog niet goed staan bij hun 

https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/technisch/chat-met-ons

Geef het door 

SarahV
Experienced Meerweter
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Eerlijk? Mijn Telenet is een tool en ook al ben ik al jaren klant, er is steeds iets in 'Mijn Telenet' wat niet werkt.

Soms heb je deze wel eens nodig ... maar 100% werkt het niet. Zelf heb ik al verschillende tickets laten openen bij Telenet en krijg dan als antwoord dat de IT ermee 'bezig' is.

Al bij al, als er iets is gebruik ik de chat of neem ik het telefonisch op met Telenet. Werkt het via de app ok, maar wat niet werkt ga ik niet opnoemen want is teveel ....

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@SarahV kan zijn dat de overgang van je oude account naar de nieuwe account in het systeem niet goed is verlopen en er nog problemen mee zijn, als het problemen zijn dat niet echt belangrijk zijn dan kan je het zo laten.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Heb je tussen nu en 2019 een aanpassing gedaan aan je Telenet abo formule zaken aangepast of geschrapt 

Dan is de kans dat je nog oude systeem zit en dan werken zaken niet goed in mijn Telenet