De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Flow TV-app programma per ongeluk verwijderd

Beantwoorden
martino
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

We keken een film en tijdens het verder spoelen drukten we per ongeluk op het mijnTV knopje. Hierdoor verdwijnt de film en kunnen we die niet meer verder kijken. Ik kan de film vanuit de tv gids wel open doen maar niet meer terug toevoegen aan mijn TV. We kunnen de film dus niet meer verder kijken, die zijn we kwijt. Of bestaat er toch een oplossing hiervoor? Bedankt alvast.

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
VoodooKing
Professional Bijna Allesweter
Bye-bye Google, hello Yougle! Ongelooflijk (maar waar)! Jij #DTV. Goed bezig! It's your fifth party!
0 Likes
Beantwoorden
martino
Freshman Beetjesweter

Bedankt voor de link. Maar daar vind ik heb antwoord op mijn vraag. Als ik een programma verwijder uit MijnTV, hoe zet ik het er weer terug in?

0 Likes
Beantwoorden
martino
Freshman Beetjesweter

Ter info: de Telenet flow app is geïnstalleerd op een Mi. Mijn Tv is van 2018, dus te oud voor de app.

0 Likes
Beantwoorden
martino
Freshman Beetjesweter

(Weinig reactie hier.) Zou het kunnen dat je enkel voor een uitzending een programma aan mijnTV kan toevoegen?

0 Likes
Beantwoorden
m-jan20
Professional Allesweter
It's your third party! GP, kort voor Giga Poster! Wat een systeem! Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Klopt, je kan een programma alleen bewaren (opnemen) voor het wordt uitgezonden. Je kan wel alles 7 dagen terugkijken met terugkijk-tv!

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden