24779
netweters
|
152635
antwoorden
|
20726
vragen
|
Dag iedereen,
Sinds kort heb ik problemen met het streamen, via Airplay, van telenet tv app content naar mijn Samsung TV.
Voordien nooit problemen gehad. Af en toe verschijnt het gekozen programma eventjes, waarna ik de foutmelding krijg op mijn smartphone.
Operating system van mijn tv, als mijn smartphone zijn up to date. Ik werk ook met de laatste versie van de app.
Ik vind op het forum niet direct een gelijkaardig probleem terug. Ik bevind mij ook gewoon thuis, dus niet in het buitenland (in een andere post).
Reeds geprobeerd:
- Telenet TV App opnieuw installeren
- TV netwerk opnieuw instellen
- Herstarten TV (uit contact gehaald)
Tips zijn welkom 🙂
Ik volg want zit met hetzelfde probleem.. ik stream vanop mijn gsm met de telenet app naar mijn smart tv en een aantal posten kan ik streamen, en sommige niet.. ik kan ze wel bekijken vanop mijn gsm. Ik krijg ook telkens foutmelding 11870.
Toevallig is er een update geweest heeft het daar iets mee te maken
Ik heb net hetzelfde probleem sinds enige tijd. Hiervoor contact opgenomen met Telenet en zij weten ook niet hoe het probleem kan opgelost worden. Stelden allerlei zaken voor (app opnieuw installeren, modem opnieuw opstarten, tv updaten, …) maar zonder succes. Wanneer ik hen dit meedeelde simpelweg gewoon geen reactie meer gekregen. Enorm frustrerend, zeker omdat het lange tijd wel feilloos werkte. Hopelijk komt er snel een oplossing.
Heeft hier toevallig al iemand een oplossing voor gevonden?
alvast bedankt.
Helaas nog geen oplossing gevonden 😞