Beantwoorden
Femkes
Freshman Weetjesweter
Handje vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Foutmelding bij stockverkoop op Telenet website

Ik heb normaal korting in de Stockverkoop maar als ik het product wil bestellen krijg ik dit: 

IMG_4704.png

Heeft er dit nog iemand voorgehad? Ik heb geen openstaande schulden 

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Toestel kopen op stockverkoop lukt niet

0 Likes
9 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Heb je Telenet al gecontacteerd?

Femkes
Freshman Weetjesweter

Ik heb al contact opgenomen via messenger en de klantendienst. Bij de klantendienst krijgen ze dezelfde melding en zeggen ze dat als het om 16u-17u nog niet werkt, om contact op te nemen met de technische dienst. Dat het systeem mss ergens vast loopt.

Op messenger zegt de persoon dat het op zijn persoonlijk adres wel lukt om te bestellen en voor het eens op een computer te proberen ipv gsm.

Ik ben naar de buren gegaan (heb zelf geen computer meer) maar ik krijg dezelfde melding.

Daar zeggen ze dan om naar een Telenet winkel te gaan…

0 Likes
Femkes
Freshman Weetjesweter

Ok na uren chatten en telefoneren met Telenet wist er mij iemand op messenger te zeggen dat ik zogezegd onder bewindvoering stond. (Wat totaal niet het geval is) 
Terug klantendienst gebeld om te vragen hoe dit kwam en kreeg ik dan een medewerker die me niet begreep of wou begrijpen. Over zaken beginnen waar ik niet om vroeg, wat mijn leeftijd was.. Ik kan veel hebben maar toen ben ik echt men geduld verloren. Weer opnieuw gebeld en toen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die echt luisterde en me dan zou kunnen helpen. De vorige huurder stond onder bewindvoering, was klant bij telenet en omdat het nog dezelfde modem is ligt daar wellicht het probleem. De medewerker ging het morgenvroeg in orde brengen en me contacteren. Fingers crossed 🤞🏼 ik heb hem alvast heel erg bedankt omdat hij de enigste was die echt keek wat er aan de hand was en de persoon op messenger ook want zonder die persoon had ik wellicht nog steeds niet geweten aan wat het probleem lag.

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Wel zeer raar dat ze de zelfde modem hebben gebruikt

Wel gemakkelijk natuurlijk

Als er nog zaken open staan van de vorige komt dit in beeld door jouw adres is nooit leuk

Hopen dat ze in orde krijgen

Femkes
Freshman Weetjesweter

Ik denk dat ik het best de modem ga gaan inruilen om mss andere problemen in de toekomst te vermijden 

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Een goed idee

Post krijg je niet van de vorige vroeger gebeurde dat een adres bleef in staan in de bestanden ook al woont hij daar niet meer

Femkes
Freshman Weetjesweter

Ja hoor er kwam nog post voor de vorige. Rekeningen, incassobureaus… Dit heeft zeker meer dan een jaar geduurd. Steeds op de envelop geschreven dat de persoon niet meer op dit adres woonde en terug in de brievenbus van Bpost gedropt

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter

Dat heb je goed gedaan

Na 10 jaar vervallen de schulden of ze moeten verlengen

Wat je nu veel krijgt dat ze die doorverkopen aan bedrijven om ze toch te innen en doen alles om de mens te vinden

0 Likes
Femkes
Freshman Weetjesweter

Even laten weten dat de werknemer me teruggebeld heeft en het in orde heeft kunnen brengen 😃 Ben zo blij en opgelucht dat het achter de rug is. Heb die man zeker 10 tallen keren bedankt, en nu… snel die tv bestellen 😄