Beantwoorden
Dremeber
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Gebruik TV-app op Apple TV niet mogelijk zonder TV-box?

Mhh, toch weeral een rare situatie.

We hebben vandaag onze apple-TV gekregen. Dus geinstalleerd en ook de Telenet TV App geinstalleerd. Maar telkens bij het inlezen van de QR code, kreeg ik de melding dat inloggen niet mogelijk was.

Na een telefoontje naar Telenet blijkt dat je de telenet TV app alleen kunt gebruiken als je de telenet-tv box hebt. Maar ik zou wel yelo kunnen streamen naar de apple TV.

 

Nu heb ik niet de apple TV gekocht omdat er ook de telenet TV app op staat, maar dat was toch wel leuk geweest.

 

Kan me iemand uitleggen, waarom ik wel op Yelo zou kunnen inloggen op een Ipad bijvoorbeeld, maar niet op de telenet TV app in Apple TV? Beide krijgen in principe hun stream via het internet. 

Telenet vertelde mij dat dit alleen mogelijk was als je een TV-box hebt. Maar wat is dan het nut van de combinatie TV box en Apple TV? 

Update: ondertussen toch al wat meer info verzameld. Blijkbaar zijn het 2 verschillende platformen.

er zit waarschijnlijk dus niet anders op dan te wachten tot TN de yelo app naar Apple TV brengt.

 

Thx,

Peter

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Inloggen Telenet TV-app op Apple TV

0 Likes
1 reactie
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Gebruik TV-app op Apple TV niet mogelijk zonder TV-box?

Het zijn inderdaad 2 verschillende platformen, waarbij digicorder (& Yelo) stilletjes aan wordt uitgefaseerd. Al “onderzoekt” Telenet wel of het ook mogelijk is om de Yelo app naar Apple TV te brengen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes