Beantwoorden
Ex-Netweter

Geen rechten tot Yelo Play

Heb zojuist een extra gebruiker aangemaakt op mijn Telenet account. De rol van dit profiel staat op Gebruiker. Wanneer ik met het extra profiel wil inloggen op Yelo Play, krijg ik de melding "Access to Yelo Play prohibited - Your personal login does not have the appropriate rights. Please contact your administrator."

Wanneer ik de rol van het profiel van Gebruiker verander in Beheerder, kan ik wel inloggen op Yelo Play. For the record: het gaan hier om een extra login en dus niet over mijn 'hoofd' account.

Fout doet zich voor in zowel Chrome als Safari.

0 Likes
3 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig! JACKPOT! WOW!

Als het om een extra login gaat, dus een nieuw e-mail adres + wachtwoord dan moet je altijd een beheerder hebben. Als je een extra gebruiker toevoegt aan een bestaande login ( waar reeds een beheerder is) dan kan die gebruiker ook toegang krijgen tot yelo Play. Maar een volledige nieuwe login, met maar één gebruiker is dan automatisch beheerder ook...

Never trust in Dust
0 Likes
Ex-Netweter

Dat is juist hetgeen ik wil zeggen. Het gaat om een extra log in en niet om het hoofdaccount. Daarvan is overigens de rol geen eens aan te passen. Met de extra log in ingesteld op Gebruiker kan er dus in mijn geval geen gebruik worden gemaakt van Yelo. 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Blijkbaar lukt dit niet met een gebruiker. Deze post ging over hetzelfde.

Je kan altijd Telenet zelf eens contacteren hiervoor: via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.

Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes