Beantwoorden
Boeboey
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe Yelo Play op Chromecast Google TV installeren?

Sedert 2 weken heb ik mijn nieuwe chromecast met google TV in huis. Ik probeer op alle mogelijke manieren een Telenet app te installeren op mijn chromecast, maar iets lukt. Voor de volledigheid: ik heb een Wigo abonnement.

 

De nieuwe Telenet TV app is enkel beschikbaar voor klanten met een TV box. Wij zitten nog met een digicorder en betalen er dus ook elke maand voor. Maar inloggen op de Telent TV app, lukt dus niet.

 

De Yelo play app was mijn andere hoop. Maar deze is niet beschikbaar voor de chromecast. Effe proberen sideloaden, dat lukt wel. Maar bij het opstarten krijgen ik een portrait mode te zien van de app (als op een smartphone). En bij het aanmelden blijft de app gewoon hangen.

 

Ondanks het feit dat de chromecast google TV draait op een gewone Android 10 versie, kan ik er toch geen Telenet app op draaien. Heeft er iemand suggesties hoe het eventueel toch zou kunnen. Mijn digicorder inruilen voor een TV box voor €35 is geen echte optie. Ik betaal elke maanden al voldoende aan Telenet.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yelo TV op chromecast google TV installeren?

0 Likes
15 reacties
Camperdiksmuide
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Hoe Yelo Play op Chromecast Google TV installeren?

Had Yeloplay werkende via Kodi op de chromecast 2020, echter sinds vorige week continu foutmelding. Ook na verwijderen en herinstalleren van de app op het Kodi platform. Iemand zelfde ervaring of oplossing? Andere manier van sideloaden eventueel? 

0 Likes