Beantwoorden
omerke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
π-DAY! Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes! Mooi, mooi!

Hoe telemeter aflezen/ verbruik aflezen

Ik begrijp niets van de manier waaarop Telenet het dagelijks en maandelijks verbruikt volume voorstelt in MyTelenet.  Kleurcode geel: maandelijks basisvoume; kleur oranje: uitbreiding basisvolume.

zweven over de oranje dagelijkse balkjes geeft de melding: uibreiding basisvolume.

 

In de samenvatting: maandelijks basisvolume: inbegrepen 0; verbruikt 0; resterend 0

totaal volume respectievelijk  0; 3.92  en -3.92

begrijpe wie kan ?

J.V. 

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe telemeter aflezen/ verbruik aflezen

@omerke 

Het belangrijkste van al deze getallen is dat je voldoende hebt/krijgt volgens wat je betaald.

Het is een speciale manier van rekenen in de telemeter.

Bij mij was de info totaal fout tot enige tijd geleden. Plots is dat zonder enige reden in orde gekomen. Je kan dus wel zeggen dat het niet altijd voorspelbaar is. Dus ook niet uit te leggen. Wat jij beschrijft zie ik niet (op dit ogenblik).


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
omerke
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
π-DAY! Vernieuwde Telenet Webmail? Netjes! Mooi, mooi!

Hoe telemeter aflezen/ verbruik aflezen

beste,

Gecombineerd met mijn inlog bij Telenet, die edert enige tijd telkens een recaptcha vraagt, slaat mijn fantasie op hol over wat er misgaat (zou kunnen misgaan) bij Telenet.

 

Is het principe recaptcha "algemeen" om in  te loggen bij Telenet ?  Of is dat specifiek voor sommige accounts ?  Heb jij die recaptchavragen ook ?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Hoe telemeter aflezen/ verbruik aflezen

@omerke 

Ik heb die vraag nog niet gehad. Of dat te maken heeft met mijn manier van aanmelden of browser weet ik niet. Ik merk wel dat er op dit ogenblik werken zijn aan mijn telenet.

Anderzijds is het wel zo dat niet alle info altijd even duidelijk is of gemakkelijk te vinden is.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Hoe telemeter aflezen/ verbruik aflezen

Mijn Telenet is weer beschikbaar.

Hier toch.

Vandaag zat er een folder van Telenet in de bus

Van onder piepklein lettertjes amper te lezen met vergrootglas

Terwijl ze (open plekken)plaats genoeg hadden,zoiets moeten ze verbieden.

Ik verrek het van te lezen,mobiel volume is veeeeel te duur.Ook bij andere providers.

 

 

 

 

0 Likes