24757
netweters
|
152436
antwoorden
|
20704
vragen
|
Is deze nog te updaten voor yelo tv?
Ik vrees dat je zal in de kosten moeten komen. Zelfs als die kan geüpdated worden zal die vreselijk traag worden. Je zal zoals de regering je begroting moeten aanpassen.
Misschien ben je whop of whoppa en kan je een tablet met korting aankopen bij Telenet?
Over welk soort tablet hebben we het?
Heb hetzelfde probleem met mijn oude tablet - Asus TF101 met Android 4.0.3. Mijn ouders hadden hier voldoende aan, vooral door het toetsenbord. In de zomer buiten zitten, muziek luisteren en TV/voetbal kijken.
Tot de laatste versie van Yelo Play. Gezien de TF101 geen updates meer krijgt, dan maar zelf geupdate naar Android 6.0.1. Loopt nu veel vlotter, doch Yelo ziet het toestel als "ge-root", ook al heb ik het volledig ge-unroot. Begrijp Telenet wel voor hun DRM op streaming, doch waarom moet ik een degelijk toestel nu weggooien? Via browser lukt ook niet wegens Siverlight.
Heb zowat alle tools geprobeerd om SU/root te verbergen/verwijderen, doch niets werkt. Op de forums stond ook dat Rootcloak niet zou werken met Yelo. Had het toch geprobeerd doch zonder resultaat. Men zou te weten moeten komen op welke manier Yelo deze controles doet (custom rom of SU ziet). Iemand enig idee?