Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik heb Helaas een oude tablet 4.0.1.

Is deze nog te updaten voor yelo tv?

0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ik vrees dat je zal in de kosten moeten komen. Zelfs als die kan geüpdated worden zal die vreselijk traag worden. Je zal zoals de regering je begroting moeten aanpassen. Gefrustreerde smiley

Misschien ben je whop of whoppa en kan je een tablet met korting aankopen bij Telenet?

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertVD
Experienced Weetjesweter
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Over welk soort tablet hebben we het?

0 Likes
Ex-Netweter

Heb hetzelfde probleem met mijn oude tablet - Asus TF101 met Android 4.0.3.  Mijn ouders hadden hier voldoende aan, vooral door het toetsenbord.  In de zomer buiten zitten, muziek luisteren en TV/voetbal kijken.

Tot de laatste versie van Yelo Play.  Gezien de TF101 geen updates meer krijgt, dan maar zelf geupdate naar Android 6.0.1.  Loopt nu veel vlotter, doch Yelo ziet het toestel als "ge-root", ook al heb ik het volledig ge-unroot.  Begrijp Telenet wel voor hun DRM op streaming, doch waarom moet ik een degelijk toestel nu weggooien? Via browser lukt ook niet wegens Siverlight.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Die root functies zitten in een custom ROM ingebouwd en daarom zal de Yelo app altijd denken dat je toestel geroot is. 

Probeer Rootcloak eens?

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
Ex-Netweter

Heb zowat alle tools geprobeerd om SU/root te verbergen/verwijderen, doch niets werkt. Op de forums stond ook dat Rootcloak niet zou werken met Yelo. Had het toch geprobeerd doch zonder resultaat. Men zou te weten moeten komen op welke manier Yelo deze controles doet (custom rom of SU ziet). Iemand enig idee?

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ik denk dat er dan geen oplossing is 😞

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes