Beantwoorden
Thé_Lau
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Leesclubje starten? Pageturner!

Issues Telenet Flow App

Sinds vorige week vrijdag zijn wij klant bij telenet. Wij hebben een One Abonnement en kijken tv met de telenet flow app op onze apple tv. Hierbij ondervinden wij volgende problemen:

  • Zondagavond een crash van de app op apple tv, app startte ook niet meer op gsm. Na herstart van de router terug tv kunnen kijken maar wel 20 minuten van de wk finale gemist
  • Sectie <bewaarde programma's> => lijst vaak leeg. Enige oplossing is opnieuw aanmelden in de app
  • Herstarten bewaarde programma's lukt ook niet altijd. Als er op het moment een aflevering live op tv is, dan weigert hij de bewaarde opname af te spelen maar switcht hij altijd naar live
  • Terug-/verder spoelen is absoluut niet vlot
  • Reactiesnelheid aan de trage kant bij het veranderen van kanaal. Dit ligt vermoedelijk aan het bufferen? (Dit kan ik verstaan en hier kan ik mee leven)
  • App crasht regelmatig

Wat ik ook opmerk in de app store is de frequentie van het opleveren van de nieuwe versies. Het lijkt alsof er hier toch niet echt veel in geinversteerd wordt terwijl er op de website toch wel vrij hard reclame over gemaakt wordt. Als netflix een goed werkende app kan opleveren moet dit jullie toch ook lukken?

 

Waar wij bij proximus problemen hadden met ons internet, hebben we bij telenet een goeie verbinden maar is de ervaring om tv te kijken ver onder de verwachtingen.

 

0 Likes
3 reacties
Meert5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Topicwurm! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Issues Telenet Flow App

De Flow app is momenteel helaas een flop. Elke dag moet er opnieuw ingelogd worden (soms meerdere keren), foutmeldingen, haperingen, enorm traag, ... Ik kijk tegenwoordig via VRT Nu en andere apps.

Spijtig want er zijn wel enorm veel mogelijkheden. Hopelijk komt er snel verandering in. 

 

In begin was er nog reactie van Telenet zelf op dit forum maar dat is er tegenwoordig ook niet meer. Laat ons hopen dat dit te wijten is aan de vakanties. 

0 Likes
RPhil29
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Issues Telenet Flow App

Het is eigenlijk een schande dat Telenet zo'n app op de markt durft te brengen. Daarnet tv aan het kijken en opeens valt alles uit en krijg ik het inlogscherm te zien. Dan moet ik me dus gewoon opnieuw aanmelden, zomaar uit het niets...

0 Likes
Thé_Lau
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Leesclubje starten? Pageturner!

Issues Telenet Flow App

Hopelijk komt het via deze thread toch bij de juiste personen terecht. Maar als ik de update geschiedenis zie dan voorspeld het niet veel soeps.

Bij proximus was 40mbit down het maximaal haalbare + slechte ping door de verouderde kabels hier in de straat (en wij wonen net buiten het stadscentrum), bij telenet zie het er naar uit dat de software op de ****** trekt. 

Teleurstellend!

0 Likes