Meert5
Professional Weetjesweter
Meert5
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
04-09-2022
12:29
|
Lid sinds: 10-03-2021
Datum laatste bezoek: 04-09-2022 12:29
Ranking
Professional Weetjesweter
26-08-2022
17:00
Misschien niet helemaal van toepassing op dit topic aangezien het hier om de Samsung Tizen Flow App gaat maar de laatste update van deze app dateert al van 17/08/21. Wat wil zeggen dat de app al meer dan één jaar niet is bijgewerkt, dat is tegenwoordig een eeuwigheid. En dat met alle gebreken ... Er wordt dus helemaal geen aandacht geschonken aan Flow, echt schandalig!
... Meer weergeven
27-05-2022
21:04
1
Ik heb het uiteindelijk kunnen oplossen. Alle instellingen, cache, browsergeschiedenis, ... van Chrome eens gereset en nadien had ik opnieuw geluid. Blijft w
... Meer weergeven
24-05-2022
22:27
Hallo, Neen, helaas nog geen oplossing gevonden.
... Meer weergeven
16-05-2022
21:16
1
Dat zeg ik hier ook al lange tijd, een echte schande die app. Helaas nog nooit enige reactie gekregen.
... Meer weergeven
29-04-2022
13:01
De TV Flow app voor Tizen Samsung is helaas vrij basic en zeer traag, krijgt voorlopig (?) ook geen updates.
... Meer weergeven
25-04-2022
17:34
1
Het geluid van Youtube en andere sites gaat wel in Chrome en Edge, zelfs Yelo TV ook. Enkel bij TV Flow werkt het geluid niet. Alles op dezelfde laptop. Het probleem moet dus liggen bij de site van TV Flow maar daar kan je niets aan instellingen wijzigen. Cachegeheugen en internetgeschiedenis wissen helpt helaas ook niet. Vreemd ...
... Meer weergeven
25-04-2022
13:03
1
Hallo,
Via Google Chrome had ik sinds kort geen geluid meer bij het TV kijken via de site van Flow TV, bij andere sites (bv. YouTube) had ik dit probleem niet. Geen probleem dan keek ik wel via Microsoft Edge tot ik vandaag ook daar geen geluid meer heb. Ook daar heb ik met andere sites geen enkel probleem, enkel bij Flow TV.
Wanneer ik probeer met de Yelo login van mijn ouders heb ik wel gewoon geluid, zowel bij Chrome als bij Edge ...
Iemand hier ervaring mee of iemand die kan helpen? Uiteraard staat mijn geluid wel degelijk op, heb ik instellingen nagekeken, ... Of zie ik toch iets over het hoofd?
Alvast hartelijk bedankt !
Titel gewijzigd door jasmin (mod) | Vorige titel: Geen geluid via website - TV Flow
... Meer weergeven
Labels:
07-02-2022
10:19
2
Dat de TV Flow app op haar Samsung TV traag is, zal niet aan haar TV liggen. Ook ik heb een Samsung TV, een vrij recente, en ook bij mij is de app zeer traag. Andere apps (Netflix, Disney+, ...) werken wel zeer vloeiend en dat zullen ook wel zware apps zijn. Het zou toch niet de bedoeling mogen zijn dat je een apart 'bakje' nodig hebt om een app goed te kunnen draaien? Apps zijn net gemaakt om rechtstreeks op je TV te draaien. Zoals ik al eerder gezegd heb: Volgens mij geeft Telenet niet veel aandacht aan TV Flow omdat het hun goedkoopste optie is voor TV en investeert het daarom niet veel in de apps ervan. Beetje spijtig omdat dit net het moderne TV kijken is.
... Meer weergeven
18-01-2022
09:58
Omdat TV Flow het goedkoopste aanbod is bij Telenet qua televisie vrees ik dat er weinig aandacht aan geschonken wordt. Wat mij vooral stoort is het feit dat de app op Samsung TV enorm traag reageert en het zappen zeer omslachtig is. Heb onlangs eens App TV van TV Vlaanderen genomen (eerste 30 dagen zijn gratis). Visueel misschien minder fraai maar wel veel meer handige functies, uitgebreider, sneller,... Om nog maar te zwijgen van andere apps à la Netlfix en dergelijke. Over de app op Iphone heb ik wel geen klachten. Daar verloopt alles naar wens.
... Meer weergeven
08-12-2021
23:06
1
Heeft het eigenlijk zin om hier moderators te taggen en er vragen aan te stellen aangezien er toch weinig of geen reactie komt? Of ben ik echt de enige die deze slechte ervaring heeft met de Flow App op een Samsung TV?
... Meer weergeven
24-11-2021
20:33
@HaroenR Komt er binnenkort een update van de Samsung app aan? De app is nu al enkele maanden uit maar er zijn toch nog heel wat mankementen en de mogelijkheden zijn zeer beperkt. Het is, met alle respect, echt geen plezier om de app te gebruiken. Zijn jullie zich hier zelf van bewust? Alvast bedankt voor wat informatie!
... Meer weergeven
16-11-2021
17:03
Sinds een paar dagen ervaar ik dit ook, wel bij de One en Roam. Lijkt me dan eerder een algemene storing te zijn?
... Meer weergeven
26-09-2021
21:34
3
@kristofDW Nee, deze is het inderdaad niet. Maar het probleem is ondertussen opgelost. Voor de zoveelste keer een reset gedaan en nu opeens lukt het opnieuw. Raar maar waar ... Toch van harte bedankt om te willen helpen!
... Meer weergeven
26-09-2021
13:12
@kristofDW Kan je even duidelijk aangeven waar je deze instelling kan aanpassen? Ik kan er serieus naast kijken maar ik kan het echt niet vinden ...
... Meer weergeven
22-09-2021
21:03
@kristofDW Bedankt voor je uitgebreide reactie. Helaas kom ik er niet uit. Ik vind nergens hoe je de resolutie kan aanpassen in de instellingen van de TV.
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten die Meert5 geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
2 |
Ex-Netweter
| ||
1 | |||
5 | |||
2 | |||
1 |
Ex-Netweter
| ||
2 | |||
6 | |||
9 | |||
3 |
door
Ex-Netweter
| ||
1 |
door
Ex-Netweter
|
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 27-05-2022 21:04 | |
1 | 16-05-2022 21:16 | |
1 | 25-04-2022 17:34 | |
1 | 25-04-2022 13:03 | |
2 | 07-02-2022 10:19 | |
1 | 08-12-2021 23:06 | |
3 | 26-09-2021 21:34 | |
2 | 21-06-2021 07:49 | |
2 | 04-05-2021 21:36 | |
1 | 26-04-2021 18:14 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3766 | 27-05-2022 21:04 | |
8836 | 26-09-2021 21:34 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig