24748
netweters
|
152297
antwoorden
|
20688
vragen
|
Helaas is dit niet verleden tijd.
Komt de app ook voor LG-tv’s? Dan heeft Telenet weer een tevreden gezin erbij.
Na een kleine week testen toch wel al elke dag een crash van de app ... Begint nu wel vervelend te worden. Gebeurt meestal tijdens het doorspoelen/terugspoelen: het beeld blijft maar laden ... Als dan op een knop van de afstandsbediening geduwd wordt, blokkeert alles. Tv uitzetten lukt, maar bij inschakeling kom je op hetzelfde beeld terecht.
Enige oplossing is het verwijderen en herinstalleren van de app.
Dit klinkt niet al te best ... Ik vraag mij af of dit bij iedereen zo is want dan zou er toch heel wat meer reactie zijn van klanten?
Ik kan me haast niet inbeelden dat men zo'n gebrekkige app releaset.
Werkt de Android app voor GSM/Tablet wel beter (al dan niet in combinatie met een chromecast)?
Ik heb de app geïnstalleerd op mijn Samsung TV, GSM en Android TV box (met Android TV 9.0) op een Philips TV. Op deze laatste 2 krijg ik een TV gids maar op de Samsung TV niet. Bedoeling is uiteraard dat ik gewoon de TV kan gebruiken en niet steeds mijn GSM moet pakken om te kijken wat er op TV is of om iets te plannen. Wordt hier nog aan gewerkt of doe ik iets mis?
Heb hetzelfde gedacht. Ik hoop dat er in een toekomstige update ook een tv-gids beschikbaar is.
Kleine update na drie weken de app te testen op mijn Samsung tv:
Sinds enkele dagen loopt de app niet meer vast als ik terug- of doorspoel. 👍
Hier hetzelfde probleem, tizen 3.0 😞
Wordt er nu een versie voor tizen 3.0 beschikbaar gemaakt?
De tizen upgraden kan wss niet 😞
Kan er hier iemand op antwoorden ajb?
Fijn te lezen dat jouw probleem alvast verholpen is. Nu dat van mij nog.
Ik kan nog steeds niet op een splinternieuwe 2021 Samsung NEO QLED tv in de app naar bewaarde programma's kijken. Zodra ik eentje start, valt de stream stil na ongeveer 45 seconden gepaard met een generieke foutboodschap op het scherm. Live kijken in de app werkt wel voor onbepaalde duur. Zeer bizar. Op mijn Samsung van 2020, toch ook heel recent, werken alle functies naar behoren.
Alle updates zijn gedaan. Voor de rest heeft de 2021 TV geen probleem met streamingdiensten zoals Netflix, Amazon Prime, Spotify,...
PS: Ik had ook wel gedacht dat er een tv-gids zou beschikbaar zijn in de app. Vreemd dat die er niet is want dit zorgt voor een stevige inconsistentie in de user interface tussen verschillende platformen. Op mijn iPhone klikken op de klok geeft de tv-gids, op de TV klikken op de klok geeft een andere interface. Bizarre keuze. Ik vermoed dat dit zeker nog gaat gelijk getrokken worden.
Ik ben recent ook overgestapt naar Flow. Mijn eerste ervaringen zeggen toch ook dat de app vrij traag reageert en ik mis ook de TV-gids.
Al neem ik wel aan dat men dit bij een nieuwe update zal oplossen. Het is dan ook nog maar de eerste versie.
Bij het ontwikkelen van de Samsung TV app is gebleken dat het maken van een tv gids wat langer zou duren. Om de release van de app daar niet afhankelijk van te maken is er voor gekozen om deze op een later moment beschikbaar te maken.
Maar de tv gids zoals je die kent vanop Android TV of Apple TV komt er dus zeker aan. Hier alvast stiekem een sneak peak van onze op testomgeving:
Hallo, deze week onze digicorder geannuleerd en overgeschakeld op de TV Flow app. De eerste teleurstelling kwam echter vrij snel: ook op onze Samsung (65Q80r - 2019) blijft de app meerdere keren per dag volledig hangen. Enkel het zwarte startscherm is dan nog zichtbaar, maar er wordt niets van content geladen en de enige optie is een re-install. Ik zie nu dat de app nog niet zolang uit is, dus hopelijk is het een kinderziekte die snel verholpen wordt, want voor deze release van de app kan je écht geen 10 Euro per maand vragen vind ik. De interface vind ik ook maar heel sloom.
Het clearen van de cache zorgt ervoor dat de app (tijdelijk) terug functioneert, maar da's al bijna evenveel werk als een re-install doen...
Fix it quick, Telenet!
@m-jan20 ik vrees dat dat een beetje een non argument is. De Samsung 2020 televisie van mezelf en de high end 2021 Samsung televisie van mijn ouders zijn beide anders wel perfect capabel om alle andere streamingapps naadloos te draaien. Denk aan Amazon Prime, Apple TV, Netflix, YouTube, Spotify,… al deze apps zijn vlot responsief.
Het is kortom enkel de Flow app die momenteel zo sloom als een slak reageert.
Ik denk dat Telenet nog vele optimalisaties tegemoet zal gaan om dit te verhelpen, hoop ik toch.