HaroenR
Professional Meerweter
HaroenR
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-02-2025
15:44
|
Lid sinds: 09-01-2020
Datum laatste bezoek: 24-02-2025 15:44
Bio
Part of the Telenet TV-app team
Ranking
Professional Meerweter
21-02-2025
10:24
1
Beste beta tester, Het is al even geleden dat we hier nog eens een topic gestart hebben over een nieuwe beta versie, hoewel we er toch nog naar de testers gepushed hebben. Sinds gisteren is 5.16.11012 beschikbaar in Google Play en Testflight. Nieuw in deze versie: We hebben de goedgezien.tv leeftijdsclassificatie toegevoegd aan de detailpagina’s van series en films. Zo zie je in één oogopslag voor welke leeftijd de content geschikt is en of er mogelijk gevoelige thema’s aan bod komen. Deze classificatie wordt enkel getoond bij content die je via de app kunt bekijken. De classificatie bestaat uit: Leeftijdsgrenzen: AL (Alle leeftijden), 6, 10, 12, 16 Mogelijk gevoelige inhoud: Geweld, Angst, Seks, Verslavende middelen, Grof taalgebruik, Negatieve beeldvorming -------- Verbeterde contentbeschermingsmaatregelen voor live tv. Gebruikers op bepaalde apparaten kunnen beperkingen in streamingkwaliteit ervaren als hun apparaat niet aan de beveiligingseisen voldoet. Echter, streaming blijft altijd beschikbaar in een lagere kwaliteit. Deze maatregelen gelden alleen voor specifieke content op verzoek van de contentaanbieder.
... Meer weergeven
26-08-2024
17:49
3
@jefg, Ik heb hetzelfde issue met mijn setup thuis. Telenet TV-app nog maar openen wanneer je zelfs niet ingelogd bent zorgt al voor een volume increase (zichtbaar in de Sonos app). App verwijderen geeft geen ongevraagde volume increases tijdens het streamen in andere apps. Bedankt om te melden, we bekijken het met de app developers. Zoals altijd kan ik niet garanderen dat we dit snel fixen of dat ik je hiervan verder op de hoogte kan houden. Maar we doen ons best.
... Meer weergeven
29-02-2024
16:17
1
Vorige week hebben we versie 5.08 in productie gezet voor al onze Android en Android TV klanten. Voor iOS en tvOS deden we dat niet. Dankzij dit beta project vonden we in de feedback in testflight een heleboel crashes terug. Deze waren door jullie gelogd. Sinds net staat er een nieuwe versie in testflight, 5.08.8612. Deze versie bevat een bugfix voor die crash.
... Meer weergeven
08-02-2024
11:13
3
Beste beta-users, Vanaf gisteren ongeveer zou de beta versie R5.08.8610 op jullie Android of Apple toestellen moeten staan. In deze release hebben we een paar kleine dingen toegevoegd: De logica achter de "Verder kijken" is aangepast. Zo zal content met nog 5min of 5% op de tijdlijn verwijderd worden. Indien de laatste aflevering van een serie bekeken is, zal de hele serie als bekeken beschouwd worden. De "Verder kijken"-swimlane toont nu de episode titel. Op de detail pagina van een serie krijg je soms verschillende bronnen (terugkijk, huur, apps, ...). Deze zal nu steeds proberen de meest relevante episode voor jou te tonen. Gebaseerd op bookmark, uitzend tijd, episode/seizoen Yelo gebruikers kunnen nu een opname bekijken die nog aan het opnemen is. Je kan ook een opname starten van een programma dat nog bezig is. We houden nu ook beter rekening met de 60 niet doorspoelen en andere opname restricties. Dezelfde acties kunnen nu uitgevoerd worden voor zowel opnames die nog bezig zijn als opnames die reeds gedaan zijn. We hebben ook een aantal bugs gefixed: Het ingeven van de pincode bij het aankopen van een film op de website werkt terug beter Je download storage is opnieuw zichtbaar in het top scherm Bij het verder kijken start je niet terug aan het begin van de advertentie We tonen nu meer prentjes in de "Zenders" catalogus
... Meer weergeven
08-12-2023
10:02
Dag @Zomptje, We proberen dit te reproduceren, voorlopig zonder succes. Maar kan je even aangeven wat je probeert te bekijken. Een programma uit "Terugkijk TV"? Iets uit de "Streaming/Zenders" catalogue of een opname? Kan je eventueel ook aangeven welk programma of van welke specifieke zender?
... Meer weergeven
06-12-2023
15:45
1
Beste beta-users, Deze week hebben we een nieuwe beta de wereld ingestuurd. Versie 5.07.8307 is beschikbaar (of reeds geïnstalleerd) via Google Play or Testflight. In deze release hebben we vooral gewerkt aan de manier waarop ons content team films en series kan voorstellen aan jullie via search of recommendations. Verder hebben we nog een aantal issues opgelost. Zo is het issue opgelost waarbij bij sommige iOS users na het scannen van de QR-code, de app niet wou opstarten. Ook hebben we het probleem opgelost waarbij het huidige event ook zichtbaar was als toekomstig event in de zapbalk. Verder zou de Android TV app juister gesloten moeten worden wanneer je de app sluit. Zag je soms flickering of glitches in fullscreen bij het bekijken van Terugkijk TV of "Streaming" content in je browser? Dit zou opgelost moeten zijn. Ook zou het bufferen en laden van de ad breaks in Chromecast verbeterd moeten zijn. De beta app is nu beschikbaar, de release zal voor de rest van de klanten pas beschikbaar zijn na de kerstvakantie.
... Meer weergeven
07-11-2023
12:53
1
Goed gezien @WG94! Ik log een ticket bij de developers, bedankt om het te melden.
... Meer weergeven
24-10-2023
08:55
1
@BillyX, ik begrijp je frustratie rond het gebruik van de Siri-remote. Maar helaas staat er voorlopig niets op de roadmap om hier aanpassingen rond te doen. In deze topics beperken we graag de feedback tot wat in de release notes hierboven staat, hierdoor kunnen we de juiste focus leggen op de komende release. Al geef ik zeker je opmerkingen rond de Siri-remote nogmaals door.
... Meer weergeven
23-10-2023
13:57
5
Beste beta-users, Vandaag is versie R5.06.8009 vrijgegeven voor beta. In deze versie zitten de volgende nieuwigheden: Vernieuwde in-app messages: hiermee kunnen we berichten sturen in de app naar alle gebruikers. Zoals meldingen over nieuwe features, app updates, ... Content Protection message: op sommige toestellen/browsers kan je een melding krijgen dat je toestel mogelijks niet voldoet aan de standaarden voor het beveiligen van content (films, series, ...) opgelegd door sommige zenders of film maatschappijen. Opgeloste bugs: Het verschuiven/vergroten/verkleinen van het browser scherm kon er soms voor zorgen dat de Telenet TV-app niet altijd paste binnen het browser scherm Na het afspelen van sommige advertenties, zat de player soms vast in een loop Op Android en iOS kon je een foutmelding krijgen wanneer je probeerde een aflevering te downloaden via het selectie menu in de "episode swimlane" Verschillende streaming errors werden opgelost Meerdere kleinere issues om de performantie te verbeteren Gekende issues in deze versie: Op Android toestellen kan een "long press" op een kaneel op de TV-Gids pagina een crash veroorzaken
... Meer weergeven
- Tags:
- Telenet.tv
- TV-app
06-04-2023
14:24
1
Dag @Pascal_L, Op Apple toestellen (iPhone/iPad/Apple TV) worden er momenteel geen (of weinig) ondertitels aangeboden. Van de zenders krijgen we hoofdzakelijk DVB ondertitels binnen, helaas kunnen we deze voorlopig niet aanbieden op Apple toestellen wegens een beperking in de systemen in combinatie met Apple. Op Android en Web werkt dit wel (als de zenders dit aanbieden voor hun content). Voor alle andere misschien handig om te weten: Via Instellingen > Geluid en Ondertiteling kan je de default settings aanpassen. Kies hier voor ondertitels standaard aan/uit of slechthorenden. De taal kan je hier ook selecteren. Dit is op profiel niveau en gesynchroniseerd tussen al je toestellen incl je TV-box (pas je het op één plek aan, dan is het overal aangepast. Let dus op met gedeelde profielen). Als dit aan staat en de zender / het programma bied ondertitels aan, zal je er te zien krijgen (en je hebt geen Apple toestel) Daarnaast kan je bij de zenders of het programma dat je aan het bekijken bent ook nog dit tijdelijk aanpassen.
... Meer weergeven
28-03-2023
11:51
1
Dag @Pascal_L, History Channel bied ondertitels aan die je kan aan/uit zetten. Dit doe je via het "tekstballon"-icon tijdens het afspelen. Via de instellingen, Geluid en Ondertiteling, kan je dit ook altijd aan zetten. Is dit wat je bedoeld? Of bedoel je dat, ondanks dat je deze optie geselecteerd hebt, er toch geen ondertitels zijn?
... Meer weergeven
10-03-2023
13:31
@BillyX, de siri remote is al enige tijd toegevoegd. Echter, de clickpad heeft de optie om gebruikt te worden als Click/Touch of enkel Click. Momenteel is er gekozen voor Click/Touch. We merken dat veel apps de Touch functionaliteit uitschakelen of aanpassen. We herbekijken of we deze functionaliteit willen aanpassen of niet. Je kan er wel zelf voor kiezen om enkel Click te gebruiken in de settings van je Apple TV.
... Meer weergeven
10-03-2023
09:54
1
@DeLLiAnO we merkte een crash op in de Android en Android TV app. Deze hebben we gefixed @BillyX Elke streaming platform - ook het onze - is door zijn aanwezigheid op het internet een gegeerd doelwit om illegaal (premium) content te proberen bekomen. In die continue strijd met piraterij, worden op regelmatige basis verdachte IP ranges geblokkeerd. Daarbij kan het uitzonderlijk gebeuren dat er soms net iets teveel geblokkeerd wordt (wat op iOS toestellen kan resulteren in de -1102 foutmelding). Elke applicatie (Apple Privé Doorgifte, Bitdefender, AVG, Google One, ...) die de intentie heeft om het reële IP-adres van de gebruiker te verbergen en via een soort proxy (in een datacenter) de content te komen halen verhoogt het risico om in die lijst te geraken. Verder is het ook zo dat wij gebonden zijn aan contracten met de eigenaars van de content, waarin bijvoorbeeld bepalingen opgenomen zijn omtrent de regio/landen waar die via onze applicatie mag bekeken worden. In dat kader is het gebruik van een VPN een gekende manier om die beperkingen te omzeilen en zullen de meeste streaming applicaties (incl. onze app) dus sowieso het streamen in de app over een VPN inperken.
... Meer weergeven
07-03-2023
15:53
@BrianM, we hebben gemerkt dat de nieuwe versie van de Telenet TV-app voor Android en Android TV soms crashed. Hiervoor testen we momenteel een fix. Het zou kunnen dat door deze crash je app de data kwijt speelt die nodig zijn om ingelogd te blijven. Zodra de versie beschikbaar is zullen we ze delen met het beta publiek. Hopelijk is het daarmee dan ook (weeral) opgelost. @Christof75, we gooien niemand uit de beta testen. Voor Apple hebben we zelfs geen zicht op wie zich opgegeven heeft aan de beta, het is een open beta. Je komt en gaat wanneer je dat zelf wil, we hebben daar geen invloed op. Merk je toch op dat je geen beta update meer krijgt? Dan kan je jezelf gewoon terug toevoegen via de link in de originele post. @BillyX, coach marks zijn kleine "pop ups" die je vertellen wat je eventueel op die pagina kan doen, je coached. Soft touch of 3D touch zorgt ervoor dat, wanneer je extra lang of door drukt op een bepaalde plek, je extra opties krijgt.
... Meer weergeven
27-02-2023
09:25
@DeLLiAnO, dat kan altijd enkele uren duren voor Apple (of Google) de update voor je specifieke toestel/account beschikbaar maakt. Dat is caching aan hun kant. @Christof75, in alle openheid. Er zijn geen specifieke AirPlay issues gefixed of features toegevoegd. Wel is er een update van het framework gedaan wat mogelijks enkele verbeteringen met zich meebracht.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 21-02-2025 10:24 | |
3 | 26-08-2024 17:49 | |
1 | 29-02-2024 16:17 | |
3 | 08-02-2024 11:13 | |
1 | 07-11-2023 12:53 | |
1 | 24-10-2023 08:55 | |
1 | 06-12-2023 15:45 | |
5 | 23-10-2023 13:57 | |
1 | 06-04-2023 14:24 | |
1 | 28-03-2023 11:51 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4869 | 10-05-2022 11:47 | |
3913 | 18-11-2021 21:51 | |
4012 | 23-06-2021 09:46 | |
2437 | 27-05-2021 15:26 | |
3967 | 06-05-2021 15:52 |