Beantwoorden
djet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes! Leesclubje starten?

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Dag,

Ik heb momenteel een probleem met de Telenet TV app. Het werkt niet meer sinds een paar dagen. Wanneer ik probeer replay te gebruiken of andere profiel te kiezen of iets in de menu te kiezen, krijg ik een foutmelding: "Helaas, er liep iets fout. Probeer het later opnieuw".

Ik heb 2 android TV's in huis en het probleem verschijnt op beide androids TV's (Xiaomi Mi box S en Nvidia shield) dus het is niet een probleem met het android tv toestel zelf. De versie van de Telenet TV app is 4.33.11(290).

Alvast bedankt,

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Android TV probleem

 

28 reacties
djet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes! Leesclubje starten?

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

@Suzy 

Is er iets nieuw, iets gevonden voor dit probleem?

Alvaast bedankt,

David

tisniwoar
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

@Suzy  Al enig nieuws over dit ticket? Heb net een TV-Box geïnstalleerd en heb exact hetzelfde probleem met Android TV op een MI Box S (laatste updates zijn geïnstalleerd).

0 Likes
DaanJordens
Moderator
Berichten: 73
Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Hi All! 

 

Het Probleem is opgelost voor de meeste klanten met update tot versie 4.34.14 via de Google Play Store. Het Onderzoek loopt nog steeds voor klanten die alsnog problemen ervaren.

 

Groetjes,

Daan 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDaan | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

tisniwoar
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

@DaanJordens 

Ik heb Telenet TV app versie 4.34.14, en de laatste updates voor de MI Box S 4K (Android versie 9, kernel 4.9.113, build PI.3933).

Dit is de MI Box die Telenet zelf verkoopt, dus ik snap niet dat deze problemen zo lang blijven aanslepen.

 

Groetjes,

Marc

0 Likes
nicokalden
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Dag Daan, in 2021 berichtte ik al dat versie 4.34.14 niet werkt. Je bericht suggereert een nieuwe oplossing die er niet is. De software heeft eerder prima gefunctioneerd. Vraag me af waarom een onderzoek naar iets dat jullie zelf blijkbaar stuk hebben gemaakt zo lang moet duren. Lijkt alsof dit geen prioriteit krijgt van Telenet. Groet, Nico

0 Likes
Marvin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Lijkt mij ondertussen meer tot ze iedereen nog een tv box willen laten aanschaffen.Als na een half jaar de app nog niet in orden is zou ik toch eens zoeken naar degelijke programmeurs.

0 Likes
nicokalden
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Inderdaad bijzonder hoe lang dit moet duren. Voor mij gaan extra boxen niet werken, omdat de TV's op locaties staan waar geen coax beschikbaar is. Ik vermoed dat dat voor meer klanten van Telenet van toepassing is.

 

Volgens mij is geen sprake meer van een redelijke oplossingstermijn. Gebruikers wachten al maanden op een oplossing.

We zouden ons op het standpunt kunnen stellen dat Telenet niet alle beloofde producten kan leveren en dat het redelijk is dat een korting geldt totdat alle functionaliteit weer is hersteld.

@DaanJordens @Suzy : hoe zien jullie dat?

 

Lijkt me voor Telenet sowieso zaak dit spoedig op te gaan lossen: ze kunnen toch moeilijk volhouden professioneel en innovatief te zijn als het bijna een half jaar duurt een functie die eerder beschikbaar was te herstellen.

 

Zolang de kwestie duurt, huur ik in ieder geval geen extra films meer; er zijn voldoende andere aanbieders waar daar ook (makkelijker) kan. 

0 Likes
tisniwoar
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Ter info, heb net de Telenet TV APP versie 4.34.0 Prod (4.34.23.104) voor 'normale' Android toestellen (de versie die op mijn tablet perfect werkt) via side-loading op de MI Box geïnstalleerd en die functioneert perfect (weliswaar enkel te bedienen met een alternatieve afstandsbediening met muis functie).

Dus 200% zeker een probleem met de Android TV App. Komaan Telenet, doe hier iets aan!!!

0 Likes
nicokalden
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

@DaanJordens @Suzy Mogen we van Telenet vernemen rond deze kwestie? Het duurt inmiddels meer dan een half jaar; dat lijkt me geen redelijke termijn voor het oplossen van een probleem dat de functionaliteit van de TV app ernstig beperkt.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 530
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Hey @nicokalden, we hebben om een update gevraagd en kregen mee dat het nog steeds in onderzoek is. Het issue is complexer waardoor het iets langer duurt. Van zodra we meer weten, delen we het natuurlijk in deze thread. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
nicokalden
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Dag Bjarne,

 

Fijn van Telenet te mogen vernemen in de kwestie die al langer dan 6 maanden duurt. Alleen berichten dat het een complex vraagstuk is en langer duurt, geeft mij een ongemakkelijk gevoel en is ook geen antwoord op mijn vraag. 

 

Zoals je in dit topic kan lezen, heeft tenminste één (IT) expert een proef gedaan met een andere versie van jullie software en vastgesteld dat die wel functioneert.

 

Verzoek om toch nog eens bij uw collega's te rade te gaan. Wellicht is er een goede reden om nog even geduld te hebben, maar die heb ik nog niet gelezen. 

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Hallo @nicokalden

 

Het issue met de foutmeldingen op Android TV zou opgelost moeten zijn in de nieuwste versie die momenteel in beta is. 

 

Meer info kan je hier lezen: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Test-mee-aan-de-vernieuwde-Telenet-TV-ap...

 

Schrijf je dus zeker in voor deze beta! 

BeDeKo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Ondertussen een maand verder en nog steeds geen definitieve oplossing? 

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

Telenet TV-app geeft foutmelding op Android TV

Intussen zou dit voor iedereen opgelost moeten zijn. Als dat nog niet het geval is, update dan even je app. 


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.