Beantwoorden
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Goed nieuws, het is zover! Telenet TV flow is vanaf vandaag beschikbaar op Samsung TV!
 
Heb je een recente Samsung Smart TV van 2019 of jonger, met Tizen platform 5.0, 5.5 of 6.0?
Download dan nu de app rechtstreeks op je TV! Enjoy Streaming!
 
MicrosoftTeams-image (2) (1).png
 
Het Telenet TV flow-team
Tags (2)
74 reacties
JVer
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Ondertussen gebruik ik de TV flow-app een maandje op mijn Samsung TV.

Het door- en terugspoelen blijft een hardnekkig probleem ... Telkens loopt de app vast waardoor ik die geforceerd moet afsluiten. Heel vervelend ...

Hopelijk komt er snel een update met de oplossing.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Op apple tv heb ik geen problemen meer, vroeger nog haperingen gehad van een seconde die terugkeerde. Nu werkt alles perfect, ook de homepods. echt een aanrader

Sigi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Vraagje ik heb een samsung ue55nu7170. En voorzover ik weet is deze van 2019. Maar het lukt me niet om de app te vinden of te downloaden? 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV


@Sigi  schreef:

Vraagje ik heb een samsung ue55nu7170. En voorzover ik weet is deze van 2019. Maar het lukt me niet om de app te vinden of te downloaden? 


Dit model is van 2018, helaas. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Meert5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Topicwurm! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Iemand enig idee wanneer er een eerste update zou komen voor de app op Samsung TV? Zaken waaraan ik me momenteel het meeste aan stoor:

  • Niet kunnen zappen of beter gezegd onlogisch en omslachtig
  • Geen TV-gids
  • Het hoofdmenu reageert zeer traag
  • Het door- en terugspoelen zorgt regelmatig voor foutmeldingen
  • Terwijl je kijkt, niet kunnen zien wat er op andere zenders bezig is
  • ... (nog een paar andere zaken waar ik momenteel niet direct op kom)

MAAR toch even benadrukken dat ik zeer blij ben dat de app al gelanceerd werd en er niet langer werd gewacht tot als hij volledig op punt stond.

JVer
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Dag iedereen

 

Ondertussen heb ik de Flow-app een tweetal maanden op mijn Samsung-tv geïnstalleerd staan. De eerste weken verliepen stroef, maar had daar alle begrip voor aangezien het de eerste versie van de app was.

 

Na twee maanden begint het wel vervelend te worden:

- De app loopt nog steeds vaak vast bij pauzeren, doorspoelen, terugspoelen.

- Wanneer een druk bekeken programma (bv. een EK-wedstrijd) live wordt afgespeeld zijn er constant haperingen.

- Onderstaand beeld krijg ik dagelijks meermaals te zien.

 

Is er zicht op wanneer de app geüpdatet wordt zodat alles dan (hopelijk) wat vlotter verloopt?

 

Schermafbeelding 2021-07-01 om 19.37.49.png

 

 

 

Meert5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Topicwurm! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Inderdaad, hoe langer je met de Flow apps (in mijn geval Android en Samsung TV) werkt, hoe dramatischer ze blijken te zijn. Constant foutmeldingen, crashes, elke dag opnieuw moeten inloggen, ... 

Er dient dringend een deftige update te komen. 

Ik ben de eerste om af en toe iets door de vingers te zien maar dan zou het wel wenselijk zijn dat er wat meer informatie komt. 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Ook hier enkele weken Flow nu (via Samsung op ene, Apple TV op andere TV) en op Apple TV werkt alles nu quasi perfect. Eerste dagen vervelende bug waardoor je niet naar programma info kon gaan, maar deze lijkt opgelost. Op Apple TV werkt de app inderdaad véél beter/sneller dan op de Samsung TV. 0 problemen hier qua haperingen (ook niet tijdens drukke EK momenten). Enige overblijvende probleempjes:

  • Bij bijvoorbeeld verlengingen tijdens een F1 of voetbalwedstrijd, stopt het programma te vroeg en is er geen mogelijkheid om het einde te bekijken (ook niet door bijvoorbeeld het volgende programma in de TV Gids te starten, want dan begint gewoon het geprogrammeerde programma). 
  • Bij het aanklikken van onlangs-beëindigd programma in de TV Gids, begint gewoon een livestream van die zender. Je kan weliswaar wel terugspoelen naar het begin van die livestream, wat perfect overeenkomt met het begin van het aangeklikte programma. 

Enkele tips:

  • Verschillende kijkprofielen, zoals in de Telenet TV app (dit wordt hier wel echt gemist).
  • Programma's verwijderen uit de "verder kijken" kan alleen op de website, niet in de apps.
  • Geen mogelijkheid om extra zenders (TLC, National Geographic, ...) toe te voegen (Flow+, ofzo).

Voor de rest vind ik het Flow systeem honderd malen beter dan die aparte set-up box. Ik zou niet meer terug willen! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sfffen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Het begint stilaan schandalig te worden dat Telenet geld durft vragen voor dit drama van een app...loopt constant vast, switchen tussen zenders duurt ellendig lang, constant foutmeldingen, opnieuw moeten inloggen... 🙄

0 Likes
Meert5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Topicwurm! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

@Suzy @HaroenR Wij nemen aan dat jullie op de hoogte zijn dat er heel wat foutloopt met de Flow App? Is er zicht op een update of kunnen jullie misschien wat meer info geven? 

 

Alvast hartelijk bedankt!

0 Likes
DFR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

@HaroenR Is er al meer nieuws omtrent de Flow-app voor oudere versies van Tizen? Ik zit namelijk te twijfelen om over te schakelen naar Flow, maar vind dit wel enigszins een vereiste. Na wat opzoekwerk heeft mijn Samsung-tv blijkbaar Tizen-versie 4.0

0 Likes
DFR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

@Suzy @HaroenR Is er al meer nieuws omtrent de Flow-app voor oudere versies van Tizen? Ik zit namelijk te twijfelen om over te schakelen naar Flow, maar vind dit wel enigszins een vereiste. Na wat opzoekwerk heeft mijn Samsung-tv blijkbaar Tizen-versie 4.0

0 Likes
Meert5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Topicwurm! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV


@DFR  schreef:

@Suzy @HaroenR Is er al meer nieuws omtrent de Flow-app voor oudere versies van Tizen? Ik zit namelijk te twijfelen om over te schakelen naar Flow, maar vind dit wel enigszins een vereiste. Na wat opzoekwerk heeft mijn Samsung-tv blijkbaar Tizen-versie 4.0


Als de Flow App voor Samsung TV de doorslag zou geven om over te stappen naar Flow, zou ik het afraden. Het is spijtig om te zeggen maar de App is echt een ramp.

0 Likes
Stisch001
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Wanneer komt Telenet TV app (professionele klanten) beschikbaar op Tizen platform?

0 Likes
Sergevz
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV flow nu beschikbaar op je Samsung TV

Is er al geweten of er een versie voor Tizen 4.0 (en eerder) komt? Ik heb een Samsung TV uit 2018 en voor bijna alle andere streamingdiensten is hier een op voor. Indien neen, wat is het alternatief? Ik zou het jammer vinden als ik naar mijn mening een toch moderne smart tv, mijn smartphone of tablet moet gebruiken om telenet flow te gebruiken ...

0 Likes