24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Ondertussen gebruik ik de TV flow-app een maandje op mijn Samsung TV.
Het door- en terugspoelen blijft een hardnekkig probleem ... Telkens loopt de app vast waardoor ik die geforceerd moet afsluiten. Heel vervelend ...
Hopelijk komt er snel een update met de oplossing.
Op apple tv heb ik geen problemen meer, vroeger nog haperingen gehad van een seconde die terugkeerde. Nu werkt alles perfect, ook de homepods. echt een aanrader
Vraagje ik heb een samsung ue55nu7170. En voorzover ik weet is deze van 2019. Maar het lukt me niet om de app te vinden of te downloaden?
Iemand enig idee wanneer er een eerste update zou komen voor de app op Samsung TV? Zaken waaraan ik me momenteel het meeste aan stoor:
MAAR toch even benadrukken dat ik zeer blij ben dat de app al gelanceerd werd en er niet langer werd gewacht tot als hij volledig op punt stond.
Dag iedereen
Ondertussen heb ik de Flow-app een tweetal maanden op mijn Samsung-tv geïnstalleerd staan. De eerste weken verliepen stroef, maar had daar alle begrip voor aangezien het de eerste versie van de app was.
Na twee maanden begint het wel vervelend te worden:
- De app loopt nog steeds vaak vast bij pauzeren, doorspoelen, terugspoelen.
- Wanneer een druk bekeken programma (bv. een EK-wedstrijd) live wordt afgespeeld zijn er constant haperingen.
- Onderstaand beeld krijg ik dagelijks meermaals te zien.
Is er zicht op wanneer de app geüpdatet wordt zodat alles dan (hopelijk) wat vlotter verloopt?
Inderdaad, hoe langer je met de Flow apps (in mijn geval Android en Samsung TV) werkt, hoe dramatischer ze blijken te zijn. Constant foutmeldingen, crashes, elke dag opnieuw moeten inloggen, ...
Er dient dringend een deftige update te komen.
Ik ben de eerste om af en toe iets door de vingers te zien maar dan zou het wel wenselijk zijn dat er wat meer informatie komt.
Ook hier enkele weken Flow nu (via Samsung op ene, Apple TV op andere TV) en op Apple TV werkt alles nu quasi perfect. Eerste dagen vervelende bug waardoor je niet naar programma info kon gaan, maar deze lijkt opgelost. Op Apple TV werkt de app inderdaad véél beter/sneller dan op de Samsung TV. 0 problemen hier qua haperingen (ook niet tijdens drukke EK momenten). Enige overblijvende probleempjes:
Enkele tips:
Voor de rest vind ik het Flow systeem honderd malen beter dan die aparte set-up box. Ik zou niet meer terug willen!
Het begint stilaan schandalig te worden dat Telenet geld durft vragen voor dit drama van een app...loopt constant vast, switchen tussen zenders duurt ellendig lang, constant foutmeldingen, opnieuw moeten inloggen... 🙄
@HaroenR Is er al meer nieuws omtrent de Flow-app voor oudere versies van Tizen? Ik zit namelijk te twijfelen om over te schakelen naar Flow, maar vind dit wel enigszins een vereiste. Na wat opzoekwerk heeft mijn Samsung-tv blijkbaar Tizen-versie 4.0
@DFR schreef:@Suzy @HaroenR Is er al meer nieuws omtrent de Flow-app voor oudere versies van Tizen? Ik zit namelijk te twijfelen om over te schakelen naar Flow, maar vind dit wel enigszins een vereiste. Na wat opzoekwerk heeft mijn Samsung-tv blijkbaar Tizen-versie 4.0
Als de Flow App voor Samsung TV de doorslag zou geven om over te stappen naar Flow, zou ik het afraden. Het is spijtig om te zeggen maar de App is echt een ramp.
Wanneer komt Telenet TV app (professionele klanten) beschikbaar op Tizen platform?
Is er al geweten of er een versie voor Tizen 4.0 (en eerder) komt? Ik heb een Samsung TV uit 2018 en voor bijna alle andere streamingdiensten is hier een op voor. Indien neen, wat is het alternatief? Ik zou het jammer vinden als ik naar mijn mening een toch moderne smart tv, mijn smartphone of tablet moet gebruiken om telenet flow te gebruiken ...