Beantwoorden
Joeri3
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Issues bij het gebruiken van de Telenet TV flow app

Is het nu echt zo moeilijk een degelijk werkende app te maken ?? Meermaals moeten inloggen bij opstart, tijdens live kijken regematig foutmelding,bij terugkijken van  “opgenomen” programma bevriest het beeld om de x aantal seconden. 

En dit leuks allemaal voor 10 euro/maand. Het is van niet willen dat deze app goed werkt, telenet wil zoveel mogelijk de TV box promoten zeker ?? Andere streamingdiensten werken probleemloos, dus het is niet dat het niet kan,…

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Telenet TV flow app

2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Issues bij het gebruiken van de Telenet TV flow app

@Joeri3 

Zowat alle Netweters zullen het wel eens zijn met wat je schrijft. Het enige dat we kunnen aanraden is een case te laten openen bij Telenet. (en ik vermoed dat daarme je probleem op zeer korte termijn allicht niet opgelost geraakt)

0 Likes
Bruno3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De vernieuwde WIGO? Safespot Smartlock Laat de zon in je hart!

Issues bij het gebruiken van de Telenet TV flow app

Ik heb volgende problemen met deze app:

- Vertraging: bij kijken via Chromecast loop je een minuut achter. Kijken naar LIve voetbal is op die manier heel vervelend gezien je via whatsapp berichtjes van vrienden bijvoorbeeld reeds weet wat er gaat gebeuren.

- Onderbrekingen: frequente error meldingen noodzaken heropstart

- Telkens opnieuw moeten aanloggen

- Toestellen loggen niet altijd automatisch af waardoor je niet met 3 simultaan kan kijken

- Onmogelijk om profiel van onze kinderen hieraan te koppelen. Kunnen niet aanloggen.

Daarnaast:

- geen echte zap functionaliteit

- geen mogelijkheid om de TV gids te consulteren tijdens het kijken

Gemeld aan Telenet via klachtenformulier:

- antwoord per email dat ik moet bellen

- gebeld en dan in de wachtrij de boodschap gekregen dat ik mijn telefoonnummer moest nalaten. NIks meer gehoord (is meer dan een maand geleden) ondanks enkele hernieuwde pogingen

- via messenger contact opgenomen en daar melden ze enkel dat ze het doorgeven

Waardeloze service

Wat ik niet begrijp is dat ze niet gewoon dezelfde app gebruiken als bij digibox klanten. Deze werkt wel zeer goed, ook op chromecast en ipad. 

 

0 Likes