24756
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
Mijn laptop wordt telkens geblokkeerd na enkele seconden van het internet.
Heb met mijn modem wel altijd contact, maar daar stop het.
En dit enkel op mijn modem thuis, vreemde netwerken en via een Hotspot geen enkel probleem.
Safespot is ook geïnstalleerd op mijn modem, niet meer op dit toestel (Laptop).
Het vreemde is dat de Telenet App mijn toestel wel detecteert, tevens ook de Safespot app (staat in de thuiszone).
Had problemen met de activatie van Safespot Guard op mijn laptop en tijdens handelingen die ik uitgevoerd heb op aanraden van Telenet zelf is dit probleem begonnen.
Nu krijg is gewoon een antwoord na een week, dat mijn toestel het probleem is?
Waar ikzelf moest voor informeren, hadden toch gezegd dat ze gingen terugbellen.
Ze gaan ervan uit dat het probleem opgelost is zonder iets te laten weten.
Zo zijn wereldoorlogen ontstaan, wegens veronderstellingen.
Zeker 14 dagen geleden heb ik een gelijkaardig probleem aangekaart. Iemand van Telenet heeft mij toen geantwoord dat er een algemeen probleem was met PC en laptops. Bijgevoegd 2 schermfoto's van mijn probleem. Op één van de foto's zal je bemerken dat het certificaat verstreken is, waardoor het probleem zich volgens mij voordoet. Intussen wacht ik nog altijd op een oplossing.
Ik zie dat het doorsturen van mijn foto's niet gelukt is; ik doe een tweede poging. Sorry voor het ongemak.
Bij mijn Safespot op de laptop, zie afbeelding.
Op onze desktop staat de bij "Actief Profiel - Wifi": Thuis of bureau.
Laptop als "Openbaar".
Beide kan ik installeren, maar wel zonder een activatiecode.
Tijdens de installatie van Safespot wordt deze nergens gevraagd en in de Safespot-app staan beide toestellen bij "Antivirus" AF, nog te activeren.
Hopen op beterschap, maar het is wel stil vanuit Telenet hiervoor.
Ondertussen betalen we wel, hé!
Hij geeft schijnbaar een probleem met de afbeelding.
Bij mijn eerder antwoord, had ik de afbeelding van modules niet bijgevoegd. In bijlage vindt je ook die afbeelding; deze komt volledig overeen met je afbeelding.
Waarschijnlijk is de engelse tekst in mijn afbeeldingen je opgevallen. Nochtans heb ik bij meerdere installatiepogingen altijd nederlands als voertaal opgegeven.
Het heeft er alle schijn van dat het product hals over kop gelanceerd is, zonder dat het behoorlijk op alle facetten getest was.
Nu is de licentie verlopen????