24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik kan niet inloggen bij "Mijn Telenet" op telenet.be. Wel in telenetmail enz.
Bedankt, ik heb geen tekefoon. Langs deze weg zou simpeler zijn. Dan maar langs facebook.
@2leo, dit is een forum voor en door klanten. Voor problemen aangaande betalingen, accountgegevens, ... kan enkel de Telenet klantendienst een oplossing bieden. Je kan hen zoals eerder aangehaald bereiken op het nummer 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.
Neen, ik kan inloggen, maar de pagina 'Mijn Telenet" geeft een foutmelding in Chrome, Edge, Internetexplorer. =Zie afbeelding.
Zelfde probleem hier al voor een goeie week... Ze hebben een "dossier" gemaakt heb ik als reactie gekregen op twitter. Zoiets kan volgens mij toch direct worden opgelost...
zelfde robleem hier. "mijn telenet" geeft al meer dan een week een foutmelding. redelijk lastig want ik wil mijn verbruik controleren.
Dat klopt,maar ik zou toch graag hebben dat alles waar ik voor betaal ook effectief werkt 🙂