|
25.566
netweters
|
158.063
antwoorden
|
|
21.332
vragen
|
Hey,
Ik zit met een vreemd “probleem”…..
in de app van Telenet wordt er al een kleine 5 dagen melding gemaakt van een “netwerkstoring”. Er staat bij dat je niets moet doen en dat de techniekers onderweg zijn om het probleem op te lossen. Op de eerste dag van de “storing” merkt ik idd dat streaming een probleem was. Heb een reset gedaan van de modem/router en alles was terug ok, de snelheden werden gehaald. In de app blijft de melding van de storing aanwezig en heb ik zogezegd geen internet. Heb dan met Telenet gebeld en daar konden ze zien dat ik idd de modem/router had gereset. Voor de rest was het nogal vaag toen ik vroeg wat de oorzaak was van de melding in de app. Ik vraag me af wat hier aan de gang is dat deze melding aanwezig blijft. De app zelf heeft al 2 keer een update gehad.
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Storing ! ⚠️
Hey,
De app is my Telenet en staat zowel op iPhone als iPad.
Ja, alles is hetzelfde.
Is reeds gebeurd, veranderd niets…