24749
netweters
|
152308
antwoorden
|
20690
vragen
|
Nu al 3 weken geen ytv op mijn laptop.....er resten nog 5 dagen tour de france .......daarna hoeft het niet meer voor mij.
Telenet toch bedankt voor de prima nuttelose hulp.
Een ontevreden klant
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik begrijp jou vraag niet goed, beb je een windows 8.0? Dan moet je weten dat de Yelo app versie 3.3 recent werd uitgeschakeld. Indien dit jou probleem is moet je gewoon uw laptop updaten.
Je kan jou huidige besturingssysteem gratis upgraden naar Windows OS 8.1, daarna kan je de nieuwste versie van de Yelo Play-app opnieuw installeren (versie 4.1)
Ik heb windows 7, yelo tv heeft er altijd op gewerkt. Nu de laatste maand niet meer. Alle aanbevelingen uitgevoerd....nog steeds geen yelo tv op mijn laptop. Op mijn tablet werkt het wel.
win 7, altijd gewerkt(al jaren) ....sinds een 5 tal weken niet meer. Keek altijd naar de tour op het terras met de laptop. Helaas dit jaar niet. Al 10 X gevraagd voor hulp....Helaas bij Telenet dovemansoren. Nu hoeft het niet meer, toch bedankt voor de vorige jaren "yelo tv overal"
Reeds 2 x dit antwoord gekregen !!!!!
Apentaal voor mij
Hallo ${thread.topicMessage.author.login},
Onlangs kreeg je via onze Telenet Community een antwoord op je onderwerp.
Onderwerp: ${thread.topicMessage.subject}
Datum: ${thread.topicMessage.postDate}
Bekijk het antwoord op je vraag
Was dit het antwoord dat je zocht?
Klik onderaan in het bericht op 'Oplossing goedkeuren'. Zo help je andere leden om antwoorden te vinden.
Trouwens, we vinden het super dat je lid bent van onze Telenet Community!
Je Telenet Community-team
Ik geef het op BRAVO TELENET....
Blijkbaar hebben vele windows 10 gebruikers dit probleem. De hulpoplossingen door Telenet aangeboden werken NIET, zogezegd wegens technische redenen. Ik stel vast dat bij de betalende app Yelo-play het WEL werkt. Het is dus gewoon een reden van geldklopperij door telenet. Al de rest zijn windowdressing en flagrante leugens.
@igvfer schreef:Welke betalende app? Ik ken er maar eentje en die is gratis. En op een PC met win10 kijk je toch gewoon via de browser (yelotv.be)
Via browser? Edge of Chome gaat niet voor telo tv.
Tot mijn verbazing werkt yelo play app nu wel.
Het is altijd handig om een aantal zaken te vermelden:
OS? (Win7 in jou geval)
Browser?
Eventuele foutmelding?
Wanneer vindt het probleem plaats?
Aard van het probleem?
Eventuele stappen om het probleem te recreëren?
Maar opnieuw tot mijn verbazing heb ik via mijn tv opeens geen toegang meer tot mijn foto's en muziek op mijn laptop. Weeral een nieuwe betalende dienst ter vervanging? En zonder enige mededeling natuurlijk. Foei Telenet. Zodra Proximus of Scarlet betrouwbaarder is (telefoonlijn...) ben ik ribbedebie.
Yelo play werkt opnieuw maar ten dele op mijn laptop. Onbetrouwbaar.
Probleem muziek afspelen van laptop via TV. Opgelost via instelling windows(10) media player: streamen; en apparaten automatisch toestaan media af te spelen.