Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Nogmaals nieuwe "https://www.yeloplay.be/"

Beste,

 

Een week of twee geleden kwam ik automatisch op de nieuwe site.

Volgens mij is deze zeer herkenbaar omdat de TV-gids geen balken meer zijn, maar meer 'tegels'.

 

Vanaf toen zijn er diverse problemen opgedoken.

a) Ik zie niet meer welke programma's er worden opgenomen

b) Er is ook geen mogelijkheid meer om programma's op te nemen

c) Waar zie ik de inhoud van mijn digibox. Hoe kan ik opgenomen films afspelen (van beperkte zenders)?

d) Bij "Mijn TV" staat enkel een kijklijst.

e) Moet ik een toestel registreren als ik opnamen van mijn digibox wenst af te spelen?

f) Hoe kan ik een toestel registreren zonder een extra pakket te kopen?

g) "Opname instellingen" worden nooit bewaard.

Enzovoorts...

 

De lijst van problemen is eindeloost, en is nu reeds 14 dagen (of iets langer) bezig. Dit terwijl telenet miljoenen klanten voor schut zet. Is dit goed beleid. Ik herinner me nog de brief waarin ze schreven dat ze meer moesten aanrekenen omdat de klant altijd maar meer vraagt...

 

Wanneer worden deze problemen eindelijk opgelost? Zoniet beschouw ik het als schending van een bestaand contract.

 

Hopelijk een beetje gegrond antwoord van Telenet en niet iets in de stijl van 'Bij ons is alles oké. Het zal wel aan uw PC liggen.'

 

Hopelijk vlug tot zo...

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5699
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Nogmaals nieuwe "https://www.yeloplay.be/"

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter. Dit forum is bedoeld voor en door gebruikers. Dat wil niet zeggen dat je hier je grieven niet kwijt kunt, maar volgens mij ben je beter af door TN rechtstreeks te contacteren.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Nogmaals nieuwe "https://www.yeloplay.be/"

Beste,

 

Bedankt voor de tip. Nooit gedacht dat het mogelijk was dat "de firmware" van mijn modem te oud kon zijn. Telenet heeft mijn modem ge-update (30 minuten tijd) en daarna werkte alles zoals verwacht.

 

Alvast bedankt

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5699
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Nogmaals nieuwe "https://www.yeloplay.be/"

@Ex-Netweter - Bedankt voor de update. Ik moet toegeven dat het iets is waaraan ik zelf nog niet gedacht had. Heb ik dus zelf ook weer iets bijgeleerd! 🙂


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes