Nogmaals nieuwe "https://www.yeloplay.be/"
Beste,
Een week of twee geleden kwam ik automatisch op de nieuwe site.
Volgens mij is deze zeer herkenbaar omdat de TV-gids geen balken meer zijn, maar meer 'tegels'.
Vanaf toen zijn er diverse problemen opgedoken.
a) Ik zie niet meer welke programma's er worden opgenomen
b) Er is ook geen mogelijkheid meer om programma's op te nemen
c) Waar zie ik de inhoud van mijn digibox. Hoe kan ik opgenomen films afspelen (van beperkte zenders)?
d) Bij "Mijn TV" staat enkel een kijklijst.
e) Moet ik een toestel registreren als ik opnamen van mijn digibox wenst af te spelen?
f) Hoe kan ik een toestel registreren zonder een extra pakket te kopen?
g) "Opname instellingen" worden nooit bewaard.
Enzovoorts...
De lijst van problemen is eindeloost, en is nu reeds 14 dagen (of iets langer) bezig. Dit terwijl telenet miljoenen klanten voor schut zet. Is dit goed beleid. Ik herinner me nog de brief waarin ze schreven dat ze meer moesten aanrekenen omdat de klant altijd maar meer vraagt...
Wanneer worden deze problemen eindelijk opgelost? Zoniet beschouw ik het als schending van een bestaand contract.
Hopelijk een beetje gegrond antwoord van Telenet en niet iets in de stijl van 'Bij ons is alles oké. Het zal wel aan uw PC liggen.'
Hopelijk vlug tot zo...
Opgelost! Ga naar oplossing.